Menu

Cart
A+ A A-
Christos Goulas

Christos Goulas

dotcom logo

Κύπρου 59, Ηγουμενίτσα
Τ.Κ. 46100, Ελλάδα
http://www.dot-com.gr
E-mail: cgoulas@dot-com.gr
URL Ιστότοπου: https://www.linkedin.com/in/christos-goulas-66a39084/

.COM Spread - Καρτέλες Πελατών

Στις Καρτέλες Πελατών εμφανίζονται όλα τα στοιχεία τα οποία μπορούμε να συμπληρώσουμε για τον κάθε πελάτη της βάσης δεδομένων του προγράμματος. Υπάρχουν κάποια απαραίτητα πεδία (όπως π.χ. τον Α.Φ.Μ του πελάτη), τα οποία και θα πρέπει να συμπληρωθούν προκειμένου να προχωρήσει η καταχώρηση του κανονικά.

Η φόρμα Καρτέλες Πελατών έχει τρεις (3) καρτέλες χαρακτηριστικές οι οποίες έχουν δημιουργηθεί με τέτοιον τρόπο ώστε να είναι ευκολότερα διαχειρίσιμη η κάθε εγγραφή(πελάτης) της Λίστας Πελατών. Στην καρτέλα "Γενικά", μπορούμε να δούμε/συμπληρώσουμε τα γενικά στοιχεία του πελάτη μας, όπως π.χ. την επωνυμία του, τον διακριτικό τίτλο (εμπορική ονομασία) της επιχείρησης του, τη διεύθυνση, τα τηλέφωνα, φαξ, ιστοσελίδα, e-mail κλπ. Μπορείτε να εισάγετε και ένα αρχείο εικόνας για τον πελάτη σας (π.χ. το λογότυπο της επιχείρησης, πιέζοντας το κουμπί 'Αλλαγή'). Επίσης, μπορείτε να εισάγετε και μία διαδρομή στο πεδίο των σχετικών αρχείων όπου έχετε αποθηκευμένα πρόσθετα αρχεία σχετικά με τον πελάτη σας.  Επίσης υπάρχουν και κάποια ελεύθερα πεδία όπως μπορείτε να δείτε στην φωτογραφία της φόρμας για τα οποία ορίζετε οι ίδιοι τον τίτλο τους και θα σας ακολουθούν για πάντα. Π.χ. στο πρώτο ελεύθερο πεδίο μπορείτε να δώσετε τίτλο "Πινακίδα" και στο πεδίο δεξιά του τον αριθμό κυκλοφορίας του. Είναι εντελώς μεταβλητά και τα δύο (2) πεδία, τα οποία και τα ορίζει ο χρήστης όπως επιθυμεί.

Μπορείτε για συντομία χρόνου να είσαγετε το Α.Φ.Μ. του πελάτη σας στο πεδίο πάνω δεξιά και το πρόγραμμα να "ανασύρει" τα φορολογικά στοιχεία του πελάτη που θέλετε να δημιουργήσετε από το Υπουργείο (το TaxisNet για την ακρίβεια). Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να έχετε συμπληρώσει τα απαραίτητα στοιχεία πρόσβασης στον server του Υπουργείου, μέσω της φόρμας TaxisNetΠιο κάτω στη φόρμα, ενώ βρισκόμαστε στην καρτέλα 'Γενικά', μπορούμε να εισάγουμε και τυχόν τραπεζικούς του λογαριασμούς εφόσον το επιθυμούμε.

Στο κάτω μέρος της φόρμας, παρατηρούμε, την Αποστολή Επιστολής Αποδοχής Ηλεκτρονικών Παραστατικών με το συνοδευτικό κουμπί Αποστολή. Αυτό μας επιτρέπει, μέσω του Microsoft Outlook, να στείλουμε ένα προτυπωμένο και ήδη ενσωματωμένο στις δικές μας παραμέτρους έντυπο, στον πελάτη μας με e-mail, το οποίο και θα πρέπει να μας επιστραφεί υπογεγραμμένο και με σφραγίδα. Το έντυπο αυτό ουσιαστικά μας πιστοποιεί ότι ο πελάτης μας αποδέχεται να του στέλνουμε πραστατικά με ηλεκτρονική μορφή.

Η δεύτερη (2η) καρτέλα της φόρμας, έχει τίτλο "Λογιστικά - Ελεύθερα Πεδία". Εκεί μπορείτε να εισάγετε/τροποποιήσετε τα λογιστικά στοιχεία του πελάτη σας (όπως π.χ. τη Δ.Ο.Υ., τον Α.Φ.Μ. κλπ). Περαιτέρω, μπορείτε να εισάγετε σημειώσεις για τον πελάτη αυτόν. Οι σημειώσεις αυτές θα εμφανίζονται κάθε φορά που επιχειρείτε να τιμολογήσετε κάτι για τον πελάτη αυτόν, στις φόρμες τιμολόγησης του προγράμματος. Με την επιλογή του σε μία φόρμα τιμολόγησης, απευθείας μας εμφανίζεται παράθυρο με τις σημειώσεις που έχουμε εισάγει εδώ. Στην ίδια καρτέλα μπορούμε να ορίσουμε και το ποσοστό έκπτωσης για τον πελάτη αυτόν όπως και το τυχόν λογιστικό υπόλοιπο του προς εμάς. Δείτε την πιο κάτω ενότητα σχετικά με τα ελεύθερα πεδία.

Στην τρίτη (3η) καρτέλα της φόρμας, με τίτλο "Υποκαταστήματα", να εισάγουμε στοιχεία για μέχρι πέντε (5) υποκαταστήματα για τον πελάτη μας. Στοιχεία όπως Διεύθυνση υποκαταστήματος, Πόλη, Τ.Κ., υπέυθυνο επικοινωνίας για το υποκατάστημα, τηλέφωνα, φαξ κλπ..

 

 

Σημείωση: Για το ιστορικό πελατών μέσω των ελεύθερων πεδίων που δεν εμφανίζονται στην έκδοση όπου δημιουργήθηκε το βίντεο παραπάνω, δείτε πιο κάτω το επόμενο βίντεο. Οι τραπεζικοί λογαριασμοί για τον πελάτη μεταφέρθηκαν στην καρτέλα Γενικά. Ελεύθερα πεδία και Σημειώσεις βρίσκονται στην καρτέλα Λογιστικά - Ελεύθερα Πεδία.

Ελεύθερα Πεδία

Ως ελεύθερα πεδία εννοούμε τα πεδία για το οποία μπορεί ο κάτοχος του προγράμματος να ορίσει ΚΑΙ δικές του ετικέτες πέραν της τιμής του κάθε πεδίου. Ο σκοπός είναι η προσαρμογή του προγράμματος σε ένα πιο εξειδικευμένο επίπεδο ως προς το επαγγελματικό περιβάλλον του χρήστη. Για παράδειγμα, ένα συνεργείο αυτοκινήτων θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τα ελεύθερα πεδία για να καταχωρήσει τιμές για τον εκάστοτε πελάτη ορίζοντας ως λεζάντες για τα πεδία: Αρ. Κυκλοφορίας, V.I.N. κλπ. Αντίστοιχα, ένας κλάδος υπηρεσιών θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τα ελεύθερα πεδία με λεζάντες που αφορούν συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες για τον κάθε πελάτη ξεχωριστά. Τον ορισμό των λεζαντών για τα ελεύθερα πεδία, μπορούμε να τον κάνουμε από τη φόρμα Γενικές Παράμετροι

Πέραν τούτου, το κάθε πεδίο τιμής για τα ελεύθερα πεδία, με το που τροποποιηθεί, αυτομάτως καταγράφεται η τρέχουσα τιμή του για να υπάρξει ιστορικό εάν αυτό χρειάζεται. Δηλαδή, κάθε φορά που αλλάζουμε την τιμή για κάποιο από τα ελεύθερα πεδία στην καρτέλα ενός πελάτη και πιέσουμε το κουμπί αποθήκευση, παράλληλα με την αποθήκευση θα καταχωρηθεί στο ιστορικό του πελάτη και το σετ των τιμών των ελευθέρων πεδίων με την τρέχουσα ημερομηνία. Πιέζοντας το κουμπί πάνω δεξιά από τα ελεύθερα πεδία, μπορούμε να δούμε το ιστορικό αυτό με μία μορφή έκθεσης.

 

Διαβάστε περισσότερα...

.COM Spread - Κινήσεις Πελατών (Πωλήσεων)

Η συγκεκριμένη φόρμα είναι πολυ-λειτουργική. Μέσα από ένα πλαίσιο μπορείτε να δείτε τα πάντα που αφορούν τις κινήσεις των πελατών σας. Ομοίως με τις Κινήσεις Προμηθευτών, η φόρμα  "Κινήσεις Πελατών" σας επιτρέπει να βάλετε φίλτρα στις αναζητήσεις σας. Επιπρόσθετα, από εδώ μπορείτε να μεταβείτε στις Μαζικές Αντιγραφές Παραστατικών και στην Αντιγραφή Παραστατικού.

Εδώ ισχύει ότι και στις Κινήσεις Προμηθευτών. Σε περίπτωση που δεν εισάγετε εσείς κάποιο εύρος ημερομηνιών, το πρόγραμμα θα θεωρήσει ότι αναφέρεστε από την αρχή του τρέχοντος μήνα εως και την τρέχουσα ημερομηνία (σήμερα). Μπορείτε να φιλτράρετε περαιτέρω τις αναζητήσεις σας χρησιμοποιώντας τα πεδία της Επωνυμίας, Α.Φ.Μ κλπ.

Σημειώστε ότι το εύρος ημερομηνιών το οποίο και θα ορίσετε εφαρμόζει και στις Μαζικές Αντιγραφές και στην Αντιγραφή Παραστατικού, πέραν του κουμπιού της Αναφοράς.

 

Σημείωση: Το βίντεο είναι από προηγούμενη έκδοση του Spread, η λειτουργία όμως παραμένει η ίδια. 

Σημειώστε ότι οι ημερομηνίες θα πρέπει να είναι εντός των ορίων μίας χρήσης που υπάρχει ήδη καταχωρημένη στο σύστημα. Εάν δεν ορίσετε καθόλου ημερομηνίες, το πρόγραμμα θα υποθέσει ότι ζητάτε δεδομένα για ημερομηνίες από την 1/1 της τρέχουσας χρήσης έως και την 31/12 της τρέχουσας πάλι χρήσης. Υπάρχει και του κουμπί της συγκεντρωτικής αναφοράς το οποίο αγνοεί τα φίλτρα των ημερομηνιών και επιστρέφει αποτελέσματα μόνο για την τρέχουσα χρήση. Επισκεφτείτε την σελίδα για σχετικά άρθρα με χρήσεις.

Στην περίπτωση που δεν υπάρχουν παραστατικά μεταξύ των ημερομηνιών που δηλώσατε στα φίλτρα, δεν θα επιστραφούν καθόλου δεδομένα από το πρόγραμμα.

Διαβάστε περισσότερα...

.COM Spread - Νέα Τιμολόγηση

Η διαδικασία της τιμολόγησης περιγράφεται παρακάτω αναλυτικά. Μπορείτε να δείτε το σύντομο βίντεο με οδηγίες που ακολουθεί, ως προς το πως μπορείτε να εκδώσετε ένα παραστατικό με το .COM Spread, το οποίο και αναπαριστά τη διαδικασία επιγραμματικά. Συνίσταται παρά ταύτα να διαβάσετε και το κείμενο που ακολουθεί.

Η φόρμα της τιμολόγησης έχει πολλές λειτουργίες, παρά ταύτα είναι και πολύ εύχρηστη! Χωρίζεται επί της ουσίας σε τρεις (3) βασικές ενότητες, τις οποίες και περιγράφουμε παρακάτω. Είναι κατά τέτοιον τρόπο δομημένη ώστε να αναπαριστά το τελικό έντυπο, ώστε να αποφεύγεται τυχόν σύγχυση ως προς το πού θα πρέπει να ορίσουμε τα διάφορα στοιχεία της. Δεν έχει κρυφούς συνδυασμούς πλήκτρων που ανοίγουν υποφόρμες. Τα πάντα μπορούν να γίνουν από εδώ (εφόσον βεβαίως έχουν καταχωρηθεί οι ανάλογες εγγραφές στις φόρμες της Αποθήκης, των Πελατών ή των Προμηθευτών αντιστοίχως).

ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

 

Σημείωση: Το βίντεο αφορά παλαιότερη έκδοση του Spread, η νέα τιμολόγηση πλέον υπάρχει διαθέσιμη ως κουμπί στην κορδέλα των πωλήσεων. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τη Λίστα Πωλήσεων

Επιλογή Παραστατικού και Πελάτη

Όπως μπορούμε να δούμε παραπάνω, εισάγουμε πρώτα για ένα νέο παραστατικό, το Είδος Παραστατικού που επιθυμούμε. Κατόπιν αναζητούμε τον πελάτη μας είτε με την Επωνυμία του, είτε με το Α.Φ.Μ. του, είτε με τον κωδικό πελάτη στη βάση δεδομένων. Η λίστα η οποία και ανοίγει κατά την πληκτρολόγηση, περιορίζεται αυτομάτως στα αποτελέσματα τα οποία και πληρούν τα κριτήρια των πλήκτρων που χρησιμοποιήσαμε. Η αναζήτηση δεν είναι απαραίτητο να γίνει με την εισαγωγή του πρώτου γράμματος π.χ. της επωνυμίας του πελάτη, η μηχανή του Spread ανιχνεύει και ενδιάμεσα στις λέξεις που απαρτίζουν την επωνυμία, τις πληκτρολογήσεις σας.

Για παράδειγμα, δεν είναι απαραίτητο στην επωνυμία, εάν ψάχνουμε να τιμολογήσουμε την .COM Business Computing, να αρχίσουμε να πληκτρολογούμε πρώτα τον χαρακτήρα της τελείας '.' και μετά το γράμμα 'C'. Θα εμφανιστεί ως πιθανό αποτέλεσμα στη λίστα και εάν πληκτρολογήσουμε 'putin' ή 'business' ή 'nes'. 

Στην περίπτωση όπου ο πελάτης μας απαλάσσεται του Φ.Π.Α., θα πρέπει πρώτα στην καρτέλα του να τον δηλώσουμε ως 'Απαλασσόμενο' στο καθεστώς Φ.Π.Α. Όσον αφορά την τιμολόγηση, το πρόγραμμα θα σας ζητήσει σε αυτήν την περίπτωση το άρθρο του απαλακτικού κατά την καταχώρηση του παραστατικού και στο ίδιο σημείο θα σας ρωτήσει εάν θέλετε να μηδενιστούν οι αξίες των Φ.Π.Α. για τα είδη που τιμολογείτε.

Είδη - Προϊόντα - Υπηρεσίες

Όπως και στις άλλες φόρμες τιμολόγησης, έτσι και εδώ από κάτω από κάθε είδος που τιμολογούμε, μπορούμε να προσθέσουμε και κάποια σχόλια χρησιμοποιώντας το αντίστοιχο κουμπί (μπορείτε να δείτε το βίντεο παραπάνω). Ο μέγιστος αριθμός των ειδών που μπορούμε να τιμολογήσουμε ανά παραστατικό είναι ορισμένος στα 10 είδη. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε και τη δυνατότητα ανεύρεσης προηγούμενων τιμών τιμολόγησης ανά είδος για τον εκάστοτε πελάτη της βάσης δεδομένων. Δηλαδή το πρόγραμμα σε περίπτωση απόκλεισης της τιμής πώλησης ανά μονάδα κάποιου είδους ή υπηρεσίας, να σας ειδοποιήσει ως προς την τελευταία τιμή πώλησης που πραγματοποιήθηκε για το συγκεκριμένο είδος, στο συγκεκριμένο πελάτη(έκδοση 3.36 και μεταγενέστερες).

Εάν επιθυμούμε να έχουμε σχόλια περισσότερα για ένα είδος, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το κουμπί "Ένα Είδος", επάνω δεξιά. Σημειώστε ότι αυτή η έκδοση της φόρμας θα σας επιτρέψει να τιμολογήσετε μόνο ένα είδος, αλλά σας δίνει τη δυνατότητα του να συμπληρώσετε πολλά σχόλια για το είδος αυτό (δείτε την εικόνα παρακάτω).

Τιμολόγηση με Ένα Είδος μόνο

Στα είδη, μπορούμε να "χτυπήσουμε" ένα είδος κάνοντας χρήση του barcode reader μας στο αντίστοιχο πεδίο (προϋποθέτει ότι το barcode έχει καταχωρηθεί στο αντίστοιχο πεδίο του είδους στην φόρμα της Αποθήκης). Εναλλακτικά, μπορούμε να βρούμε το είδος είτε κάνοντας χρήση της περιγραφής του, είτε με τον κωδικό του είδους στη βάση δεδομένων. Καθώς η λίστα προς επιλογή εμφανίζεται, μπορούμε να δούμε τις τιμές των ειδών μας, τα ποσοστά κέρδους μας, τις εκπτώσεις των ειδών μας και διάφορα άλλα στοιχεία (εμφανίζονται μέσα στη λίστα).

Με το που επιλέξουμε ένα είδος, αναλόγως της κατηγορίας του πελάτη που έχουμε επιλέξει, θα εμφανιστεί αντίστοιχα η τιμή πώλησης λιανικής ή χονδρικής (καθαρή αξία) στο πεδίο 'Τιμή Μονάδος'. Αντίστοιχα συμπληρώνεται και η μονάδα μέτρησης και ο συντελεστής του Φ.Π.Α. του είδους. Τα στοιχεία αυτά προέρχονται από τα δεδομένα που έχουμε καταχωρήσει στη φόρμα της Αποθήκης. Στο πεδίο του ποσοστού της έκπτωσης, προτεραιότητα έχει η έκπτωση που έχουμε ορίσει για τον πελάτη μας στην καρτέλα του. Μπορούμε να εισάγουμε μία έκπτωση παρά ταύτα και για το ίδιο το είδος που τιμολογούμε. Εναλλακτικά, μπορούμε να εισάγουμε απευθείας ένα ποσό έκπτωσης στο αντίστοιχο πεδίο της φόρμας.

Πρόσθετα πεδία τιμολόγησης

Στην περίπτωση που δεν έχουμε συμπληρώσει τα πεδία επάνω πέραν των στοιχείων του πελάτη (τρόπο πληρωμή, τόπο αποστολής ή και τόπο προορισμού, υποκατάστημα κλπ), εφόσον επιθυμούμε τα συμπληρώνουμε τώρα. Συμπληρώνουμε όσα πεδία είναι απαραίτητα για το συγκεκριμένο παραστατικό το οποίο και θέλουμε να εκδώσουμε. Κάτω αριστερά, υπάρχει και ένα δεύτερο πεδίο σχολίων, το οποίο έχει να κάνει με σχόλια για το ίδιο το παραστατικό, όχι για το κάθε είδος της τιμολόγησης ξεχωριστά.

Κατόπιν, με το που πατήσουμε το κουμπί καταχώρηση, αφού ενημερωθεί το απόθεμα στην αποθήκη μας και το νέο υπόλοιπο του πελάτη/προμηθευτή μας, εμφανίζεται το έντυπο προ της εκτύπωσης.

Στην περίπτωση που θέλουμε να εκδώσουμε ακυρωτικό παραστατικό, εισερχόμενοι στη φόρμα της τιμολόγησης, πρώτα επιλέγουμε το είδος του ακυρωτικού παραστατικού που θέλουμε να εκδώσουμε και θα δούμε ότι η φόρμα μας μεταφέρει στο κίτρινο πεδίο, από όπου και θα επιλέξουμε το παραστατικό το οποίο και θέλουμε να ακυρώσουμε.

Μπορούμε επίσης, χρησιμοποιώντας τα διαθέσιμα κουμπιά της κορδέλας στην κορυφή, να εισάγουμε στοιχεία διακίνησης, τέλη (όπως π.χ. το περιβαλλοντικό τέλος πλαστικής σακούλας), φόρους, παρακρατήσεις και χαρτόσημα στο παραστατικό μας.

Επιλέγοντας το παραστατικό, το Spread μας συμπληρώνει αυτόματα τα λοιπά πεδία. Κατόπιν πάλι κάνουμε κλικ στο κουμπί Καταχώρηση.

Διαβάστε περισσότερα...

.COM Spread - Λίστα Πωλήσεων

Στη φόρμα "Λίστα Πωλήσεων" μπορείτε να έχετε μία άμεση πληροφόρηση για όλα τα παραστατικά που έχετε εκδώσει και αφορούν τους πελάτες σας. Μπορείτε να ταξινομήσετε τη λίστα βάση των ετικετών της, όπως επίσης και σε οποιαδήποτε άλλη λίστα. Για παράδειγμα, κάνοντας κλικ στην ετικέτα 'Ημερομηνία' (όπου η στήλη δείχνει τις ημερομηνίες έκδοσης των παραστατικών που έχετε καταχωρήσει), η λίστα θα ταξινομηθεί με βάση την ημερομηνία έκδοσης του κάθε παραστατικού πώλησης, είτε από την νεότερη ημερομηνία επάνω και την παλαιότερη κάτω, είτε αντιστρόφως. Το ίδιο γίνεται και με τις υπόλοιπες ετικέτες της λίστας.

Μπορείτε επίσης να φιλτράρετε τις εμφανίσεις της λίστας με δύο τρόπους. Ο ένας είναι προφανής. Επιλέγετε π.χ. το πεδίο Μήνας και σας εμφανίζονται όλα τα παραστατικά πωλήσεων με ημερομηνία καταχώρησης μέσα στο διανυόμενο μήνα. Εναλλακτικά μπορείτε εσείς να δηλώσετε από ποιά ημερομηνία έως ποια να εμφανιστούν τα αντίστοιχα παραστατικά σας. Ο άλλος τρόπος είναι η στιγμιαία αναζήτηση (Instant Search) όπου κατά την πληκτρολόγηση φιλτράρονται και τα αποτελέσματα της λίστας.

  1. Εμπορική Διαχείριση

    1. Επιλογή Παραστατικού
    2. Επιλογή Πελάτη
    3. Επιλογή Ειδών

    Barcode, Συμβάσεις Πελατών & Προτιμολόγια!

    Διαδικασία Τιμολόγησης
  2. Ταχύτατη καταχώρηση Πελατών/Προμηθευτών!

    Ο χρήστης εισάγει το Α.Φ.Μ. και τα
    στοιχεία αντλούνται απο το TaxisNet!

    Εναλλακτικά εισάγονται στοιχεία και με
    μη αυτόματο τρόπο.

    Νέος Πελάτης Προμηθευτές
  3. Γρήγορη επανέκδοση παραστατικών!

    Επιλέξτε τα παραστατικά που επιθυμείτε και κάνετε τα επανέκδοση με το πάτημα ενός κουμπιού!

    Μαζικές Αντιγραφές Παραστατικών
  4. Προτιμολόγια και Προσφορές!

    Δημιουργήστε προσφορές με προτιμολόγια σε χρόνο ρεκόρ! Κατόπιν, μετασχηματίστε τα σε κανονικά παραστατικά!

    Νέο Προτιμολόγιο Μετασχηματισμός
  5. Πραγματική εικόνα Αποθήκης!

    Με πολλές επιλογές, σε πανεύκολο περιβάλλον! Περιθώρια κέρδους, κατηγορίες-υποκατηγορίες, απόθεμα και πολλά φίλτρα!

    Προϊόντα Κινήσεις Ειδών
  6. Δαπάνες και Πάροχοι!

    Εισάγετε τους Παρόχους σας και κατόπιν δημιουργήστε επαναλαμβανόμενες ή μη Δαπάνες, οι οποίες και 'προστίθενται' στην εικόνα της επιχείρησης!

    Δαπάνες Πάροχοι
  7. Κινήσεις Πελατών-Προμηθευτών-Ειδών και Καταστάσεις

    Όλες οι κινήσεις των συναλλαγών σας και μη, με πολλά φίλτρα και πλήρεις καταστάσεις, σε πολύ απλά βήματα!

    Κινήσεις Πελατών Καταστάσεις
  8. Αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας / Στατιστικά τηλεφωνικών κλήσεων!

    Ορίστε μία διαδρομή και το πρόγραμμα θα παράγει αυτομάτως αντίγραφα ασφαλείας! Δείτε στατιστικά τηλεφωνικών κλήσεων των πελατών σας!

    Backup Κινήσεις Πελατών


ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Τη φιλτραρισμένη λίστα (ή τη μη φιλτραρισμένη), μπορείτε να την εξάγετε απευθείας σε PDF μορφή μέσω του κουμπιού "Εξαγωγή Λίστας σε Αρχείο". Το πρόγραμμα θα σας ειδοποιήσει ως προς την διαδρομή όπου εξήχθη το αρχείο PDF. Μπορείτε επίσης, κάνοντας κλικ στο κουμπί "Εκτύπωση Λίστας" να λάβετε μία έκθεση έτοιμη για εκτύπωση/email. Εάν κάνετε διπλό κλικ στην επιλεγμένη εγγραφή της λίστας, θα σας ανοίξει η έκθεση "Έντυπο Παραστατικού", όπου μπορείτε να δείτε τα στοιχεία του, να το εκτυπώσετε ή να το αποστείλετε στον παραλήπτη του με e-mail. Το κουμπί "Νέα Τιμολόγηση" θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε ένα νέο παραστατικό πωλήσεων για κάποιον πελάτη σας. Το κουμπί "Τελευταίο Παραστατικό" θα σας επιστρέψει μία έκθεση στην οθόνη σας με τα στοιχεία του τελευταίου παραστατικού που έχετε εκδώσει. Το κουμπί "Κινήσεις Πωλήσεων", θα σας δώσει τη δυνατότητα να παράγετε καταστάσεις πωλήσεων με συνδυασμένα φίλτρα (π.χ. Είδος Παραστατικού - Πελάτης κλπ.).

ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΥ - ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ

Το κουμπί "Αντιγραφή Παραστατικού" σας δίνει τη δυνατότητα να αντιγράψετε ένα ήδη καταχωρηθέν παραστατικό σε ένα νέο με την τρέχουσα ημερομηνία και ώρα(δημιουργία διπλοτύπου δηλαδή). Επιλέγετε το παραστατικό το οποίο και θέλετε να αντιγράψετε και απλά πιέζετε το κουμπί. Σας ανοίγει μία φόρμα επεξεργασίας του παραστατικού, όπου μπορείτε να προσθέσετε είδη ή να αλλάξετε τρόπο πληρωμής κλπ. Το κουμπί "Μαζικές Αντιγραφές", σας επιτρέπει να δημιουργήσετε άμεσα αντίγραφα πολλαπλών παραστατικών με την τρέχουσα ημερομηνία και ώρα χωρίς επεξεργασία αυτή τη φορά.

Σημείωση: Βεβαιωθείτε για τις ενέργειες τις οποίες και κάνετε με τις αντιγραφές παραστατικών. Λάθος ενέργειες μπορεί να προκαλέσουν σοβαρούς προβληματισμούς. Η επανέκδοση παραστατικών με αυτόν τον τρόπο (είτε της Αντιγραφής Παραστατικού, είτε με τις Μαζικές Αντιγραφές Παραστατικών), θα πρέπει να γίνεται με πολύ προσοχή. Εάν γίνει κάποια τέτοια ενέργεια κατά λάθος, θα πρέπει να προβείτε στην έκδοση ενός η περισσοτέρων ακυρωτικών δελτίων (παραστατικών), το οποίο εκτός από χρονοβόρο, ενδέχεται να σας προκαλέσει και σοβαρό λογιστικό πρόβλημα!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Κάνοντας διπλό κλικ σε κάποιο πεδίο της επιλεγμένης εγγραφής της λίστας, θα μεταφερθείτε αναλόγως στην καρτέλα του πελάτη (εάν εξακολουθεί να υπάρχει στη βάση δεδομένων του προγράμματος) ή στο έντυπο του παραστατικού που επιλέξατε.

Κατά τη διάρκεια καταχώρησης ενός παραστατικού, μπορείτε να εισάχετε τα στοιχεία διακίνησης, διάφορα τέλη (π.χ. περιβαλλοντικό τέλος πλαστικής σακούλας), όπως επίσης φόρους, παρακρατήσεις και χαρτόσημα. Επίσης θα δείτε και τα απαραίτητα κουμπιά τα οποία σας επιτρέπουν τη διαβίβαση, ακύρωση και αναζήτηση των παραστατικών σας στην πλατφόρμα MyDATA της Α.Α.Δ.Ε.

Σημείωση: Σύμφωνα με το νόμο, για να αποστείλετε παραστατικά στους πελάτες σας με ηλεκτρονική μορφή, θα πρέπει να τους αποστείλετε πρώτα μία επιστολή αποδοχής ηλεκτρονικών παραστατικών την οποία και θα πρέπει να σας την επιστρέψουν υπογεγραμμένη και να τη διατηρήσετε στο αρχείο σας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στις "Καρτέλες Πελατών".

Στο κάτω μέρος της λίστας μπορείτε να δείτε και το υπόμνημα όπως σε σχεδόν όλες τις λίστες του προγράμματος, όπως επίσης και σημαντικές υπενθυμίσεις π.χ. για έκδοση παραστατικών συμβάσεων, είσπραξη επιταγών κλπ. 

 

 

Διαβάστε περισσότερα...
Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS

Log In or Register