Υποστήριξη
Ανάλογα με τις ανάγκες σας, προσφέρουμε υποστήριξη μετά των πωλήσεων:
- Για οικιακούς χρήστες: (Desktops/Laptops/Software): Η εγγύηση του υλικού δίνεται από τον κατασκευαστή του. Εάν χρειάζεστε από εμάς να σας επιδιορθώσουμε μια βλάβη ή να εγκαταστήσουμε/προσαρμόσουμε κάποιου είδους λογισμικό στον εξοπλισμό σας, υπάρχει μία αμοιβή ανά ώρα για κάθε υπηρεσία.
- Μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις: Η εγγύηση του υλικού δίνεται από τον κατασκευαστή του. Το λογισμικό το οποίο και εγκαθίσταται από εμάς (αφορά ένα στήσιμο μηχανογράφησης από την αρχή), θα έχει δωρεάν υποστήριξη από εμάς για την περίοδο του ενός έτους εφ'όσον ακολουθήσετε τις πρακτικές που θα σας συμβουλέψουμε και εφόσον δεν υπάρξουν παρεμβάσεις στο δίκτυο από τρίτους. Σε αντίθετη περίπτωση, υπάρχει μια αμοιβή ανά ώρα για τις υπηρεσίες υποστήριξης.
- Μικρo-μεσαίες Επιχειρήσεις: Μπορούμε να υποστηρίξουμε την μηχανογράφηση σας με δύο (2) τρόπους. Ο ένας περιλαμβάνει μία αμοιβή ανά ώρα εργασίας και ο άλλος περιλαμβάνει ένα ετήσιο συμβόλαιο συντήρησης, υπογεγραμμένο από εμάς και από εσάς. Κάθε τρόπος έχει τα δικά του πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, αν επιθυμείτε περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Υπάρχει επίσης και η δυνατότητα της απομακρυσμένης υποστήριξης προς τα συστήματα πληροφορικής σας. Αυτό θα σας κοστίσει σημαντικά λιγότερο από τις αντίστοιχες επισκέψεις στο χώρο σας (on-site).
Υπάρχει βεβαίως και η δυνατότητα να φέρετε τον εξοπλισμό ο οποίος χρειάζεται τις υπηρεσίες μας στο χώρο μας αλλά αυτό δεν βολέυει συνήθως από την άποψη του χρόνου που θα απαιτηθεί και δεν αποτελεί και την καλύτερη δυνατή επιλογή για την επιχείρηση σας. Το συνιστούμε μόνο για οικιακούς χρήστες.
Για άλλη μια φορά, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.