Menu

Cart
A+ A A-
Christos Goulas

Christos Goulas

dotcom logo

Κύπρου 59, Ηγουμενίτσα
Τ.Κ. 46100, Ελλάδα
http://www.dot-com.gr
E-mail: cgoulas@dot-com.gr
URL Ιστότοπου: https://www.linkedin.com/in/christos-goulas-66a39084/

Bluetooth Συσκευές και Συνδέσεις - Είναι πραγματικά ασφαλείς;

  • Κατηγορία Άρθρα

Η ασφάλεια των συνδέσεων Bluetooth ίσως να έχει προβληματίσει ορισμένους από τους χρήστες αφού εξ ορισμού το Bluetooth επιτρέπει τη σύνδεση δύο ή περισσοτέρων συσκευών ασύρματα. Παρά το γεγονός ότι στη συντριπτική πλειοψηφία τους οι χρήστες δεν δίνουν σημασία, οι κίνδυνοι για τα δεδομένα που διαβιβάζονται μεταξύ των συσκευών σας με αυτόν τον τρόπο σύνδεσης, εξακολουθούν να υπάρχουν. Βεβαίως, καθοριστικό ρόλο για την ασφάλεια των δεδομένων σας παίζει η απόσταση όπως θα δούμε και πιο κάτω, όπως επίσης και η κρυπτογράφηση που χρησιμοποιείται για τη σύνδεση δύο συσκευών κάθε φορά. 

Μέχρι στιγμής υπάρχουν συσκευές Bluetooth με διάφορα χαρακτηριστικά. Ενδεικτικά:

  • Bluetooth Κλάσης 1 (Class 1): Επιτρέπεται η ανίχνευση και η σύνδεση με άλλη συσκευή Bluetooth σε απόσταση έως 300 πόδια (100 περίπου μέτρα). Μέγιστη ισχύς: 100mW (20 dBm)
  • Bluetooth Κλάσης 2 (Class 2): Επιτρέπεται η ανίχνευση και η σύνδεση με άλλη συσκευή Bluetooth σε απόσταση έως 30 πόδια (10 περίπου μέτρα). Μέγιστη ισχύς: 2.5mW (4 dBM)
  • Bluetooth Κλάσης 3 (Class 3): Επιτρέπεται η ανίχνευση και η σύνδεση με άλλη συσκευή Bluetooth σε απόσταση έως 3 πόδια (1 περίπου μέτρο). Μέγιστη ισχύς: 1mW (0 dbM)

Για να επιτευχθεί η επικοινωνία δύο συσκευών, θα πρέπει απαραίτητα να υποστηρίζουν την ίδια κλάση (class). Η κλάση 3 (class 3), δεν χρησιμοποιείται ευρέως λόγω της πολύ μικρής απόστασης που υποστηρίζει για τη διασύνδεση. Παρά ταύτα, αυτό ακριβώς είναι που την κάνει την πιο ασφαλή από όλες.

Στην καθημερινότητα του καθενός μας, περιβαλλόμαστε από διαφόρων τύπων συσκευές Bluetooth. Bluetooth ηχεία, ακουστικά, συσκευές παρακολούθησης της φυσικής μας κατάστασης, έξυπνες οικιακές συσκευές που λειτουργούν όλες με αυτό το σύστημα συνδεσιμότητας. Τα δεδομένα μεταδίδονται ασύρματα μέσω των συσκευών Bluetooth και βεβαίως υπάρχουν και σε αυτόν τον τύπο συνδεσιμότητας κίνδυνοι ασφαλείας που ελλοχεύουν. Παρακάτω αναφέρουμε μερικές από τις επιθέσεις/εισβολές που μπορούν να πραγματοποιηθούν στις συσκευές Bluetooth του καθενός μας, όπως επίσης και τις ευπάθειες του Bluetooth.

Μερικές από τις επιθέσεις Bluetooth

Bluetooth Anonymous Attack

Καθώς η ύπαρξη του Bluetooth δεν είναι νέα, η κατάχρηση από επιτήδειους δεν είναι επίσης νέα. Υπάρχουν αρκετές ευπάθειες που μπορεί να εκμεταλλευτεί ο κάθε επιτήδειος έτσι ώστε να πραγματοποιήσει κακόβουλες επιθέσεις στην Bluetooth σύνδεση σας:

  • Bluejacking

    Είναι μια επίθεση κατά την οποία ένας επιτήδειος χρησιμοποιεί τη σύνδεση Bluetooth για να μπει στο τηλέφωνό σας και να στέλνει ανώνυμα μηνύματα σε άλλες κοντινές συσκευές. Οι επιτήδειοι μπορούν επίσης να το χρησιμοποιήσουν για να πραγματοποιούν διεθνείς ή ακριβές κλήσεις με πληρωμή ανά λεπτό και να ξοδεύουν τα χρήματά σας.
  • Bluesnarfing

    Είναι μια επίθεση κατά την οποία ένας εισβολέας κλέβει πληροφορίες από το τηλέφωνό σας, συμπεριλαμβανομένων ημερολογίων, μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κειμένων, φωτογραφιών, βίντεο και του τηλεφωνικού καταλόγου σας μέσω Bluetooth. Ο εισβολέας πρέπει να κατεβάσει όλες αυτές τις πληροφορίες αρκετά γρήγορα - ενώ βρίσκεστε εντός εμβέλειας.
  • Bluebugging

    Είναι πιθανώς το χειρότερο καθώς επιτρέπει στον χάκερ να ελέγχει πλήρως τη συσκευή σας. Τους δίνει τη δυνατότητα να ακούσουν τις κλήσεις σας και να έχουν πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στη συσκευή σας.
  • Car Whisperer

    Γνωρίζατε ότι οι επιτήδειοι μπορούν να ακούσουν τις συνομιλίες χωρίς χέρια και να μιλήσουν απευθείας με άτομα στο αυτοκίνητό σας, με φορητό υπολογιστή και κεραία Bluetooth; Εάν δεν αλλάξετε τον κωδικό PIN Bluetooth του αυτοκινήτου σας, οι εισβολείς μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους προεπιλεγμένους κωδικούς pin 0000 ή 1234 του αυτοκινήτου για να σας κατασκοπεύσουν.
  • Παρακολούθηση τοποθεσίας

    Οι εισβολείς μπορούν να παρακολουθούν τις συνδεδεμένες συσκευές Bluetooth για να βρουν την τοποθεσία σας. Τα ρούχα γυμναστικής είναι επιρρεπή σε επιθέσεις παρακολούθησης τοποθεσίας, καθώς μπορούν να παρέχουν μια συνεχή ζωντανή ροή των κινήσεών σας σε έναν επιτήδειο.
  • BlueBorne

    Σε μια επίθεση BlueBorne, ένας εισβολέας αποκτά τον έλεγχο της συσκευής σας μολύνοντάς την με κακόβουλο λογισμικό, το οποίο στη συνέχεια εξαπλώνεται σε οποιαδήποτε συσκευή είναι συνδεδεμένη σε αυτήν. Εάν το λογισμικό σας είναι ξεπερασμένο (δηλαδή δεν αναβαθμίζεται τακτικά), ενδέχεται να διατρέχετε μεγαλύτερο κίνδυνο.

Η κρυπτογράφηση (encryption) που χρησιμοποιείται στις συσκευές Bluetooth μόνο αρκετή δεν είναι

Cyber Security

Δύο συσκευές που συνδέονται μέσω Bluetooth πρέπει να ανταλλάσσουν κρυπτογραφημένα κλειδιά για τη δημιουργία ασφαλούς σύνδεσης. Ωστόσο, δεν υποστηρίζουν όλες οι συσκευές μεγάλα και ασφαλή κλειδιά κρυπτογράφησης. Επομένως, πρέπει να "μιλήσουν" ο ένας στον άλλο για να αποφασίσουν σχετικά με το μήκος του κλειδιού. Ένας εισβολέας μπορεί να παρεμποδίσει αυτήν τη διαδικασία και να εξαναγκάσει ως εκ τούτου μία από τις συσκευές σε "προσφορά" ενός αδύναμου κλειδιού κρυπτογράφησης. Από εκεί και πέρα, τα πράγματα είναι πολύ ευκολότερα για τον ίδιο.

Οι εγκατεστημένες εφαρμογές στις συσκευές σας μπορεί επίσης να χρησιμοποιούν χωρίς την συγκατάθεση σας, τη σύνδεση μέσω Bluetooth. Το iOS 13 σχεδιάστηκε ώστε να ειδοποιεί τους χρήστες για την ύπαρξη τέτοιων εφαρμογών στις συσκευές τους.

Τι μπορείτε να κάνετε για να ελαχιστοποιήσετε το ρίσκο και να βελτιώσετε την ασφάλεια της Bluetooth σύνδεσης σας

  • Απενεργοποιήστε το όταν δεν το χρησιμοποιείτε και αποφύγετε τη χρήση του σε δημόσιους χώρους.
  • Μην αποδεχτείτε αιτήματα σύζευξης από άγνωστα μέρη.
  • Ενημερώστε το υλικολογισμικό τακτικά εάν είναι δυνατόν. Εάν όχι, αλλάζετε τις συσκευές σας κάθε λίγα χρόνια.
  • Κάντε την έρευνά σας όσον αφορά την ασφάλεια που παρέχει μία νέα συσκευή Bluetooth προτού την αγοράσετε.
Διαβάστε περισσότερα...

MyDATA - Ηλεκτρονικά Τιμολόγια

Η πλατφόρμα MyDATA και τα Ηλεκτρονικά Τιμολόγια

Η «Ψηφιακή πλατφόρμα MyDATA της Α.Α.Δ.Ε.» είναι η ψηφιακή πλατφόρμα αποδοχής/αποστολής των στοιχείων των παραστατικών που διαβιβάζονται στην Α.Α.Δ.Ε. Στην πλατφόρμα MyDATA μπορεί να έχει κανείς πρόσβαση με δύο τρόπους: Ο ένας είναι μέσω της διαδικτυακής πύλης της Α.Α.Δ.Ε. και ο δεύτερος έχει να κάνει με την απευθείας πρόσβαση σε αυτήν μέσω ενός ERP χρησιμοποιώντας τα REST API keys. Για να αποκτήσει η ενδιαφερόμενη οντότητα τα REST API keys, πρέπει αφενός να πραγματοποιήσει είσοδο στην πλατφόρμα MyDATA και μετά να ζητήσει τη δημιουργία των REST API Keys. Τα REST API Keys χρησιμοποιούνται για τη διασύνδεση της εφαρμογής τιμολόγησης/έκδοσης παραστατικών με την πλατφόρμα MyDATA. Εφόσον τα βήματα πραγματοποιηθούν σωστά, η ενδιαφερόμενη οντότητα θα είναι σε θέση να διαβιβάσει ή να παραλάβει αναλυτικά ή συνοπτικά όλα τα παραστατικά για τα οποία ο Α.Φ.Μ. της οντότητας είναι εκδότης ή λήπτης.

Η βασική ιδέα -η οποία διαχρονικά παραμένει η ίδια- είναι: Ο εκδότης ενός φορολογικού στοιχείου (παραστατικού) θα υποβάλει μία σύνοψη (περίληψη) του παραστατικού και ο λήπτης θα επιβεβαιώνει την ύπαρξη και τα βασικά στοιχεία του. Με αυτόν τον τρόπο θα επιτυγχάνεται και η διασταύρωση των φορολογικών στοιχείων.

Η πλατφόρμα MyDATA(My Digital Accounting and Tax Application), χρησιμοποιείται ήδη από αρκετές επιχειρήσεις καθώς η ηλεκτρονική τιμολόγηση αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά. Το υποχρεωτικό της διαδικασίας για τις επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, έχει ως αποτέλεσμα όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες να αναβαθμίζονται στον τομέα της μηχανογράφησης και να αποστέλλουν ήδη ηλεκτρονικά τα παραστατικά που εκδίδουν. Η πλατφόρμα επιτρέπει πέραν της αποστολής και λήψης των παραστατικών(τιμολογίων για χονδρικές και αποδείξεων για λιανικές πωλήσεις), το λογιστικό χαρακτηρισμό τους και τη διασταύρωση των εσόδων και των εξόδων μίας επιχείρησης. Με λίγα λόγια, η κάθε επιχείρηση που εκδίδει νόμιμα τα παραστατικά της, υποχρεούται να τα διαβιβάσει στην Α.Α.Δ.Ε. μέσω της πλατφόρμας MyDATA. Η πλατφόρμα επιτρέπει επίσης την αναζήτηση και την προβολή των στοιχείων των παραστατικών που αφορούν την επιχείρηση σας (έσοδα και έξοδα) και έχουν διαβιβαστεί μέσω αυτής στην Α.Α.Δ.Ε.

Με βάση τα παραπάνω, η ηλεκτρονική διαβίβαση δεδομένων στην Α.Α.Δ.Ε. αποτελεί προϋπόθεση για τη λειτουργία της πλατφόρμας των Ηλεκτρονικών Βιβλίων (MyData) που αφορά επιπρόσθετα το λογιστή της κάθε επιχείρησης. Τα ηλεκτρονικά σας τιμολόγια είναι πολύ εύκολο πλέον να εκδοθούν και να διαβιβαστούν στην πλατφόρμα MyDATA χρησιμοποιώντας το .COM Spread. Η διαβίβαση του κάθε παραστατικού, διαρκεί κυριολεκτικά όσο το πάτημα ενός κουμπιού, ενημερώνοντας με αυτόν τον τρόπο τα ηλεκτρονικά σας βιβλία. Ο λογιστής της επιχείρησης σας θα είναι εφικτό κατόπιν της αποστολής των παραστατικών εκ μέρους σας, να τα "κατεβάσει" στη δική του εφαρμογή, όπως επίσης και τα αντίστοιχα των προμηθευτών σας, έτσι ώστε να προβεί στους απαραίτητους λογιστικούς χαρακτηρισμούς. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται μία άμεση ενημέρωση τόσο της Α.Α.Δ.Ε. όσο και του λογιστή της επιχείρησης σας σχετικά με την πορεία των εσόδων σας. Εύκολα μπορεί να φανταστεί κανείς ότι εφόσον το έσοδο του ενός είναι στην πραγματικότητα έξοδο για κάποιον άλλον, στην ολοκλήρωση του το MyDATA θα επιφέρει μία άμεση εικόνα της επιχείρησης σας τόσο στο λογιστή σας όσο και στην Α.Α.Δ.Ε.

Το .COM Spread ήδη έχει απλουστευμένες όσο τίποτα άλλο τις διαδικασίες εισαγωγής πελατών/προμηθευτών και ειδών/υπηρεσιών για την αποθήκη σας. Με την έκδοση του τιμολογίου σας, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πιέσετε το κουμπί "Αποστολή στο MyDATA" και το παραστατικό σας διαβιβάζεται άμεσα χαρακτηρισμένο λογιστικά.

  1. Εμπορική Διαχείριση

    1. Επιλογή Παραστατικού
    2. Επιλογή Πελάτη
    3. Επιλογή Ειδών

    Barcode, Συμβάσεις Πελατών & Προτιμολόγια!

    Διαδικασία Τιμολόγησης
  2. Ταχύτατη καταχώρηση Πελατών/Προμηθευτών!

    Ο χρήστης εισάγει το Α.Φ.Μ. και τα
    στοιχεία αντλούνται απο το TaxisNet!

    Εναλλακτικά εισάγονται στοιχεία και με
    μη αυτόματο τρόπο.

    Νέος Πελάτης Προμηθευτές
  3. Γρήγορη επανέκδοση παραστατικών!

    Επιλέξτε τα παραστατικά που επιθυμείτε και κάνετε τα επανέκδοση με το πάτημα ενός κουμπιού!

    Μαζικές Αντιγραφές Παραστατικών
  4. Προτιμολόγια και Προσφορές!

    Δημιουργήστε προσφορές με προτιμολόγια σε χρόνο ρεκόρ! Κατόπιν, μετασχηματίστε τα σε κανονικά παραστατικά!

    Νέο Προτιμολόγιο Μετασχηματισμός
  5. Πραγματική εικόνα Αποθήκης!

    Με πολλές επιλογές, σε πανεύκολο περιβάλλον! Περιθώρια κέρδους, κατηγορίες-υποκατηγορίες, απόθεμα και πολλά φίλτρα!

    Προϊόντα Κινήσεις Ειδών
  6. Δαπάνες και Πάροχοι!

    Εισάγετε τους Παρόχους σας και κατόπιν δημιουργήστε επαναλαμβανόμενες ή μη Δαπάνες, οι οποίες και 'προστίθενται' στην εικόνα της επιχείρησης!

    Δαπάνες Πάροχοι
  7. Κινήσεις Πελατών-Προμηθευτών-Ειδών και Καταστάσεις

    Όλες οι κινήσεις των συναλλαγών σας και μη, με πολλά φίλτρα και πλήρεις καταστάσεις, σε πολύ απλά βήματα!

    Κινήσεις Πελατών Καταστάσεις
  8. Αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας / Στατιστικά τηλεφωνικών κλήσεων!

    Ορίστε μία διαδρομή και το πρόγραμμα θα παράγει αυτομάτως αντίγραφα ασφαλείας! Δείτε στατιστικά τηλεφωνικών κλήσεων των πελατών σας!

    Backup Κινήσεις Πελατών

MyDATA - Ηλεκτρονική Τιμολόγηση


Ήρθε η ώρα της ηλεκτρονικής τιμολόγησης η οποία και ενώ έχει ανακοινωθεί εδώ και χρόνια, παίρνει συνεχόμενες παρατάσεις. Μέσω της πλατφόρμας MyDATA (My Digital Accounting and Tax Application) οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα διαβιβάζουν τα παραστατικά πωλήσεων τους (έσοδα) στην Α.Α.Δ.Ε. Ξεκινώντας από την έκδοση 3.01, το .COM Spread είναι πλέον συμβατό με τις απαιτήσεις του API της MyDATA. Ως εκ τούτου, η διαβίβαση των παραστατικών σας είναι θέμα πατήματος ενός κουμπιού. Στον εσωτερικό "μηχανισμό" της διαβίβασης για τα τιμολόγια ή και τις αποδείξεις που πρέπει να διαβιβαστούν ηλεκτρονικά, πραγματοποιούνται πολλές διαδικασίες ταχύτατα. Μία από αυτές είναι και ο λογιστικός χαρακτηρισμός της κάθε γραμμής του παραστατικού σας. Όπως εξελίσεται η πλατφόρμα MyDATA, έτσι εξελίσεται και το Spread ώστε να είναι πλήρως συμβατό με τις απαιτήσεις του Υπουργείου.

Με βάση λοιπόν τα χαρακτηριστικά που έχει δώσει στη δημοσιότητα η Α.Α.Δ.Ε. όσον αφορά την πλατφόρμα MyDATA, έχουν προσαρμοστεί οι σκοποί διακίνησης, οι τρόποι πληρωμής, οι μονάδες μέτρησης αγαθών και υπηρεσιών και πολλά άλλα στοιχεία της εφαρμογής ώστε να πληρούν αυστηρά τα κριτήρια της πλατφόρμας. Έχουν επίσης προστεθεί οι λογιστικοί χαρακτηρισμοί εσόδων, τους οποίους η εφαρμογή χρησιμοποιεί ώστε να αυτο-χαρακτηρίζει τα παραστατικά σας λογιστικά προ της διαβίβασης και με αυτόν τον τρόπο να δαπανάτε τον ελάχιστο δυνατό χρόνο για αυτή τη διαδικασία.

Σημείωση: Δεν υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση για την αναβάθμιση της εφαρμογής προκειμένου να είναι σε θέση να διαβιβάζει τα παραστατικά στο ΜyDATA για τους κατόχους του .COM Spread. Ούτε εφάπαξ αλλά ούτε και σε ετήσια βάση.

Προϋποθέσεις MyDATA

Για να χρησιμοποιηθεί ορθώς η λειτουργία της διαβίβασης των παραστατικών σας στην πλατφόρμα MyDATA, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η εγγραφή σας στον ακόλουθο σύνδεσμο της Α.Α.Δ.Ε.:

https://www1.aade.gr/saadeapps2/bookkeeper-web

Μπορείτε να εισέλθετε στο σύστημα χρησιμοποιώντας τα προσωπικά σας στοιχεία για την πρόσβαση σας στις υπηρεσίες του TaxisNet. Εισερχόμενοι στο online σύστημα, μπορείτε να βρείτε όλα τα παραστατικά τα οποία έχετε εκδώσει οι ίδιοι και τα παραστατικά που έχει εκδώσει κάποιος άλλος -π.χ. προμηθευτής σας- όταν οι ίδιοι είστε λήπτες. Μπορείτε να δείτε στην παρακάτω εικόνα την επιλογή "Εγγραφή στο myDATA REST API".

Mydata Rest Api

Παρακαλώ σημειώστε ότι για κάθε νέο λογαριασμό REST API που πρόκειται να δημιουργήσετε, υπάρχουν δύο (2) προϋποθέσεις:

  • Να μην έχει υποβληθεί ξανά το username για κάποιο λογαριασμό REST API στην πλατφόρμα MyDATA.
  • Και να μην έχει υποβληθεί ξανά η διεύθυνση του e-mail στην πλατφόρμα MyDATA.

Ημερομηνίες Υποβολής Δεδομένων Παραστατικών στο MyDATA

Όλα τα παραστατικά που εκδόθηκαν μέσα στο 2021 θα πρέπει να υποβληθούν ηλεκτρονικά έως και τις 31/03/2022. Με νεώτερη οδηγία η υποχρεωτική υποβολή των παραστατικών έχει ξεκινήσει από την 01/10/2021 για ορισμένους τύπους επιχειρήσεων και από την 01/11/2021 για τις υπόλοιπες επιχειρήσεις. Η υποχρεωτική διαβίβαση των παραστατικών από τις επιχειρήσεις τελικά θα γίνεται σε πραγματικό χρόνο (με την έκδοση του παραστατικού από την επιχείρηση).

Η διαδικασία προετοιμασίας για το MyDATA στο .COM Spread

Με το που ολοκληρώσετε την εγγραφή σας στο API, θα λάβετε τους ειδικούς κωδικούς που απαιτούνται για την επιτυχή διαβίβαση των παραστατικών σας ηλεκτρονικά. Τους κωδικούς θα πρέπει να τους δηλώσετε στη φόρμα MyDATA_Credentials του Spread, η οποία και βρίσκεται στην επιλογή Βοηθητικά -> Ηλέκτρονική Διασύνδεση (όπου θα βρείτε επίσης και τη φόρμα TaxisNet πλέον, στην οποία μπορείτε να δηλώσετε τους ειδικούς κωδικούς για την αναζήτηση στοιχείων Πελατών και Προμηθευτών με βάση τον Α.Φ.Μ. τους). Στην εικόνα παρακάτω, μπορείτε να διακρίνετε στο φόντο δεξιά ότι στη λίστα πωλήσεων εμφανίζονται τα απεσταλμένα ή μη παραστατικά σας στην πλατφόρμα MyDATA. Επίσης, στα διαθέσιμα κουμπιά της κορδέλας των Πωλήσεων, εμφανίζονται και τα αντίστοιχα τρία κουμπιά που σας επιτρέπουν την αποστολή του παραστατικού σας, την επισήμανση ως ακυρωμένου κάποιου παραστατικού σας και τέλος, την αναζήτηση των διαβιβασμένων ηλεκτρονικών τιμολογίων σας.

Mydata Credentials

 ΛΙΣΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ MYDATA

Έκδοση Παραστατικού - Διαβίβαση Ηλεκτρονικού Τιμολογίου - QR-Code

Με το που ολοκληρωθεί η καταχώρηση ενός παραστατικού σας, σας εμφανίζεται μπροστά και το έντυπο προ της εκτύπωσης. Θα πραγματοποιηθεί αυτομάτως και ένας έλεγχος συμβατότητας του παραστατικού σας με το δοκιμαστικό περιβάλλον προγραμματιστών της πλατφόρμας MyDATA. Θα δείτε στο τέλος του εντύπου το κουμπί Εκτύπωση, Αποστολή με E-mail (εφόσον έχετε καταχωρήσει κάποια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην καρτέλα του πελάτη σας) και ένα τρίτο πλέον κουμπί "Αποστολή MyDATA". Πιέζοντας αυτό το κουμπί επιτυγχάνουμε τη διαβίβαση του παραστατικού μας και η MyDATA μας επιστρέφει το Μ.ΑΡ.Κ. (Μοναδικό Αριθμό Καταχώρησης) και το UID για το παραστατικό που έλαβε από εμάς. Απευθείας με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται αυτομάτως ένα QR-Code στην κορυφή του παραστατικού μας το οποίο και εμπεριέχει το Μ.ΑΡ.Κ. του, ώστε να απλοποιήσουμε και εμείς από μεριάς μας ελάχιστα το ομολογουμένως βαρύ φορτίο των λογιστών, σε περίπτωση που θελήσουν να πραγματοποιήσουν στο μέλλον αναζήτηση του παραστατικού με βάση το Μ.ΑΡ.Κ. του. Πέραν βέβαια του QR-Code, το Μ.ΑΡ.Κ. εμφανίζεται και ολογράφως κάτω από το λογότυπο στο έντυπο του παραστατικού μας. Παρακαλώ σημειώστε ότι το εν λόγω QR-Code, δεν έχει κάποια σχέση με τα QR-Code που απαιτούνται για την έκδοση στοιχείων λιανικής, τα οποία και παράγονται από το φορολογικό μηχανισμό και εμφανίζονται στην κάτω αριστερά πλευρά του εντύπου.

 ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ 2020 11 16 11.42.37

Επιπλέον Σχετικές Δυνατότητες και Χαρακτηριστικά

Πέραν όλων των άλλων σχετικά με τα ηλεκτρονικά τιμολόγια, το Spread για κάθε απόπειρα διαβίβασης καταγράφει στο δίσκο σας, το αντίστοιχο αρχείο μορφής .xml το οποίο και διαβιβάστηκε. Με αυτόν τον τρόπο μας δίνεται η δυνατότητα ελέγχου και περαιτέρω τροποποιήσεων ώστε να επιτύχουμε ακόμη περισσότερη συμβατότητα με το API της MyDATA, αφού μπορούμε να το επεξεργαστούμε και να το διαβιβάσουμε κατόπιν είτε σε παραγωγικό είτε σε δοκιμαστικό περιβάλλον προγραμματιστών! Είναι ορισμένες λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά. Όπως είπαμε στην αρχή του άρθρου η MyDATA συνεχώς εξελίσσεται και το Spread θα πρέπει να ακολουθεί τις εξελίξεις ώστε να μη διακυβευτεί η συμβατότητα του. Για αυτόν τον σκοπό έχουν ενσωματωθεί και στα αρχεία καταγραφής της εφαρμογής, βήμα-βήμα οι διαδικασίες που εκτελούνται ώστε η βελτιστοποίηση της εφαρμογής να είναι εφικτή στον ταχύτερο δυνατόν χρόνο!

Διαβάστε περισσότερα...

Οι αυτόματες μεταφράσεις δεν αρέσουν στην Google

  • Κατηγορία Άρθρα

Η δημιουργία ενός πολυγλωσσικού ιστοτόπου είναι πιο απαιτητική από ένα μη πολυγλωσσικό. Όταν έρθει η ώρα να μεταφράσετε τον ιστότοπο σας σε μία άλλη γλώσσα, υπάρχουν δύο επιλογές. Η μία είναι να χρησιμοποιήσει κανείς τους ευρέως διαδεδομένους αυτόματους μεταφραστές - μεταξύ αυτών και της ίδιας της Google - και η άλλη είναι να δώσετε το περιεχόμενο προς μετάφραση. Πιο ελκυστική λύση σίγουρα ακούγεται η αυτόματη μετάφραση για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη της δημιουργίας του ιστοτόπου. Είναι πανεύκολη η εγκατάσταση ενός αυτόματου μεταφραστή, η μετάφραση κάθε φορά που ζητείται πραγματοποιείται σε σχεδόν πραγματικό χρόνο και δε χρειάζεται να ανησυχεί κανείς για την απρόσκοπτη λειτουργία της διαδικασίας αφού οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται ολόκληρο το 24ωρο. Επίσης, προστίθενται συνεχώς όλο και περισσότερες γλώσσες, γεγονός που κάνει την επιλογή της αυτόματης μετάφρασης ελκυστικότερη.

Παρά ταύτα, η αυτόματη μετάφραση του περιεχομένου του ιστοτόπου σας μπορεί να αποτελέσει πρόβλημα στην κατάταξη της Google. 

Το πρόβλημα με τις αυτόματες μεταφράσεις

Ενώ προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα όπως αυτά που αναφέρθηκαν πιο πάνω, συχνά οι αυτόματες μεταφράσεις είναι μη ακριβείς και δε βγάζουν νόημα για τον αναγνώστη. Αυτό συμβαίνει διότι συνήθως η μετάφραση πραγματοποιείται λέξη προς λέξη. Ο αναγνώστης θα μπει και θα βγει από τον ιστότοπο σας σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, γεγονός που παρακολουθεί η Google της οποίας η μηχανή θα υποθέσει ότι δεν το βρήκε ενδιαφέρον το άρθρο σας ο επισκέπτης. Υπάρχει επίσης η πιθανότητα να μπερδευτεί ακόμα περισσότερο το αποτέλεσμα της αυτόματης μετάφρασης στην περίπτωση όπου δεν αναγνωριστούν ιδιωματισμοί ή ορθογραφικά σφάλματα. Ως εκ τούτου, το κοινό θα κατευθυνθεί αλλού για να λάβει τις πληροφορίες που ψάχνει, δίνοντας έτσι την ευκαιρία σε ανταγωνιστικούς ιστοτόπους να ανέβουν πιο ψηλά στην κατάταξη της μηχανής αναζήτησης της Google.

Το χειρότερο όλων είναι ότι εφόσον επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε έναν αυτόματο μεταφραστή στον ιστότοπο σας, χάνετε τα πνευματικά δικαιώματα του περιεχομένου αφού ουσιαστικά δεν είναι αποκλειστικά δικά σας (το αναφέρει και η ίδια η Google στους όρους και προϋποθέσεις της). Το περιεχόμενο αποθηκεύεται στη μνήμη του αυτόματου μεταφραστή online και είναι διαθέσιμο στους πάντες, ακόμα και στους ανταγωνιστές σας.

Μη ξεχνάτε ότι η Google 'κυνηγάει' την ποιότητα. Δεν πρόκειται να κατατάξει τη μεταφρασμένη ιστοσελίδα σας ψηλά εάν εμπεριέχει γραμματικά σφάλματα. Τα οποία και αναγνωρίζει παρακολουθώντας τη συμπεριφορά του αναγνώστη κατά την παραμονή του στον ιστότοπο σας. Επίσης, έχει γίνει αρκετά 'έξυπνη' η μηχανή της Google ώστε να αντιλαμβάνεται την ύπαρξη αυτόματου μεταφραστή στον ιστότοπο σας και θεωρεί ότι ουσιαστικά προσπαθείτε να ξεγελάσετε τη μηχανή της με το να εμφανίζετε περισσότερο περιεχόμενο ώστε το περιεχόμενο του ιστοτόπου σας να ανέβει πιο ψηλά στην κατάταξη των αποτελεσμάτων της. 

Τα πράγματα δεν είναι απλά καθώς σε τέτοιου είδους περιπτώσεις υπάρχει και κρυφό πέναλτυ που εφαρμόζεται για διάφορους λόγους, το οποίο και ουσιαστικά σας ρίχνει στην κατάταξη για αρκετό καιρό ακόμα και εάν έχετε επιλύσει τα επί μέρους ζητήματα. Ενώ λοιπόν οι αυτόματοι μεταφραστές αποτελούν μία πολύ εύκολη και ανέξοδη λύση, καλό θα ήταν να έχετε υπόψιν σας όλα τα παραπάνω εάν στοχεύετε ψηλά στα αποτελέσματα της Google.

Διαβάστε περισσότερα...

Νέα Εγγραφή / Επεξεργασία Εγγραφής (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ)

Σε αυτή τη φόρμα εμφανίζονται όλα τα στοιχεία τα οποία μπορούμε να συμπληρώσουμε για την κάθε εγγραφή της βάσης δεδομένων του προγράμματος. Υπάρχουν κάποια απαραίτητα πεδία (όπως π.χ. ο Αριθμός Πρωτοκόλλου της εγγραφής, το επώνυμο και το όνομα του παιδιού), τα οποία και θα πρέπει να συμπληρωθούν προκειμένου να προχωρήσει η καταχώρηση των δεδομένων μας.

Η φόρμα 'ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ' έχει μία και μόνο καρτέλα δομημένη με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ευκολότερα διαχειρίσιμα τα δεδομένα μας στη Λίστα Εγγραφών. Στην καρτέλα αυτήν, μπορούμε να δούμε/συμπληρώσουμε στοιχεία όπως π.χ. την επωνυμία του πατέρα, την εργασία της μητέρας, τα αντίστοιχα τηλέφωνα, τον διακριτικό τίτλο για την εγγραφή, τις σημειώσεις/παρατηρήσεις κλπ. Στη δεξιά πλευρά της φόρμας βλέπουμε τα κριτήρια μοριοδότησης. Μπορούμε να επιλέξουμε τα αντίστοιχα πλαίσια και βλέπουμε στην κορυφή της καρτέλας τα μόρια να προστίθενται ή να αφαιρούνται σύμφωνα με τις επιλογές μας. Πληκτρολογούμε την ημερομηνία γέννησης του τέκνου που αφορά η εγγραφή μας ή και το εισόδημα της οικογένειας, τα οποία υπό προκαθορισμένες συνθήκες θα μας επιφέρουν επιπλέον μοριοδότηση. Τέλος επιλέγουμε και τους προτιμώμενους παιδικούς ή βρεφονηπιακούς σταθμούς. 

Η μοριοδότηση για την κάθε εγγραφή στη βάση δεδομένων γίνεται με βάση τις παρακάτω επιλογές/κριτήρια:

  • Γονέας Στρατευμένος / Φοιτητής / Φυλακισμένος
  • Γονείς Διαζευγμένοι / Μονογονεϊκή Οικογένεια / Τέκνο Ορφανό
  • Οικογένεια όπου υπάρχουν μέλη Α.Μ.Ε.Α.
  • Οικογένεια όπου και οι δύο γονείς είναι εργαζόμενοι
  • Προτίμηση Παιδικού Σταθμού πλησίον της οικίας
  • Δεύτερο / Τρίτο και Τέταρτο παιδί στην οικογένεια
  • Εισόδημα

Στο πεδίο των σημειώσεων/παρατηρήσεων μπορείτε να καταχωρήσετε έως και 65000+ χαρακτήρες και η συμπεριφορά του πλήκτρου Enter αλλάζει σε νέα γραμμή (αντί να μεταβεί στο επόμενο πεδίο της φόρμας). Εάν επιλέξετε το κείμενο που εισάγατε ή ένα μέρος του, θα δείτε ότι θα σας εμφανιστεί ένας μίνι επεξεργαστής κειμένου πάνω από την επιλογή σας τον οποίο και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τη μορφοποίηση του κειμένου σας. Σημειώστε εδώ ότι η μορφοποίηση της φόρμας στο πεδίο των σημειώσεων ΔΕΝ ακολουθείται στην εκτύπωση (το κείμενο εκτυπώνεται ως απλό κείμενο). Τέλος, εάν δεν πληκτρολογήσουμε ένα διακριτικό τίτλο για την εγγραφή στη βάση δεδομένων, η εφαρμογή θα δημιουργήσει αυτομάτως έναν κατά την αποθήκευση της μορφής ΕΠΩΝΥΜΟ ΠΑΙΔΙΟΥ ΟΝΟΜΑ ΠΑΙΔΙΟΥ (αποκτώντας τις πληροφορίες από τα αντίστοιχα πεδία της φόρμας). Η αποθήκευση λαμβάνει χώρα κατά το κλείσιμο της φόρμας όπου το πρόγραμμα ελέγχει για τυχόν αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν και αναλόγως σας προτρέπει για την αποθήκευση των δεδομένων σας ή όχι.

Διαβάστε περισσότερα...
Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS

Log In or Register