Menu

Cart
A+ A A-

.COM Spread - Αλλαγή Συντελεστών Αποθήκης (έκπτωση, margin profit και markup)

Στην αλλαγή συντελεστών αποθήκης, μπορούμε να αλλάξουμε μαζικά συντελεστές για τα προϊόντα της αποθήκης μας. Οι συντελεστές αφορούν:

  • Την έκπτωση
  • Το margin profit χονδρικής 
  • Το margin profit λιανικής
  • Το markup χονδρικής 
  • Το markup λιανικής

Μπορούμε να επιλέξουμε αρχικά, είτε κατηγορία εμπορευμάτων, είτε υποκατηγορία. Κατόπιν, επιλέγουμε τον συντελεστή που θέλουμε να αλλάξουμε και πιέζουμε το κουμπί 'Καταχώρηση'. Η διαδικασία ενδέχεται να διαρκέσει αρκετά, αναλόγως με τον όγκο των εγγραφών της αποθήκης μας για την συγκεκριμένη κατηγορία/υποκατηγορία που επιλέξαμε.

Η Έκπτωση

Η έκπτωση αφορά ένα μέρος της αποθήκης σας (π.χ. για μία συγκεκριμένη υποκατηγορία αλλάζουμε συντελεστή έκπτωσης. Σε αυτήν την περίπτωση, όλα τα είδη/προϊόντα/υπηρεσίες που ανήκουν σε αυτήν την υποκατηγορία, θα εφαρμόσουν πλέον ένα ποσοστό έκπτωσης, λόγου χάριν 20%). Αυτή η έκπτωση είναι εντελώς διαφορετική από την έκπτωση της φόρμας τιμολόγησης. Η έκπτωση αυτή αφορά μία ή περισσότερες κατηγορίες/υποκατηγορίες στην αποθήκη και εφαρμόζεται άμεσα εκεί. Η έκπτωση στη φόρμα της τιμολόγησης είτε ορίζεται εφάπαξ από τον ίδιο το χρήστη, είτε είναι προεπιλεγμένη από την καρτέλα του πελάτη/προμηθευτή και αφορά αποκλειστικά τον ίδιο ως εκ τούτου.

  1. Εμπορική Διαχείριση

    1. Επιλογή Παραστατικού
    2. Επιλογή Πελάτη
    3. Επιλογή Ειδών

    Barcode, Συμβάσεις Πελατών & Προτιμολόγια!

    Διαδικασία Τιμολόγησης
  2. Ταχύτατη καταχώρηση Πελατών/Προμηθευτών!

    Ο χρήστης εισάγει το Α.Φ.Μ. και τα
    στοιχεία αντλούνται απο το TaxisNet!

    Εναλλακτικά εισάγονται στοιχεία και με
    μη αυτόματο τρόπο.

    Νέος Πελάτης Προμηθευτές
  3. Γρήγορη επανέκδοση παραστατικών!

    Επιλέξτε τα παραστατικά που επιθυμείτε και κάνετε τα επανέκδοση με το πάτημα ενός κουμπιού!

    Μαζικές Αντιγραφές Παραστατικών
  4. Προτιμολόγια και Προσφορές!

    Δημιουργήστε προσφορές με προτιμολόγια σε χρόνο ρεκόρ! Κατόπιν, μετασχηματίστε τα σε κανονικά παραστατικά!

    Νέο Προτιμολόγιο Μετασχηματισμός
  5. Πραγματική εικόνα Αποθήκης!

    Με πολλές επιλογές, σε πανεύκολο περιβάλλον! Περιθώρια κέρδους, κατηγορίες-υποκατηγορίες, απόθεμα και πολλά φίλτρα!

    Προϊόντα Κινήσεις Ειδών
  6. Δαπάνες και Πάροχοι!

    Εισάγετε τους Παρόχους σας και κατόπιν δημιουργήστε επαναλαμβανόμενες ή μη Δαπάνες, οι οποίες και 'προστίθενται' στην εικόνα της επιχείρησης!

    Δαπάνες Πάροχοι
  7. Κινήσεις Πελατών-Προμηθευτών-Ειδών και Καταστάσεις

    Όλες οι κινήσεις των συναλλαγών σας και μη, με πολλά φίλτρα και πλήρεις καταστάσεις, σε πολύ απλά βήματα!

    Κινήσεις Πελατών Καταστάσεις
  8. Αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας / Στατιστικά τηλεφωνικών κλήσεων!

    Ορίστε μία διαδρομή και το πρόγραμμα θα παράγει αυτομάτως αντίγραφα ασφαλείας! Δείτε στατιστικά τηλεφωνικών κλήσεων των πελατών σας!

    Backup Κινήσεις Πελατών

Margin Profit και Markup

To margin profit και το markup είναι δύο διαφορετικοί όροι λογιστικής που συχνά χρησιμοποιούνται λανθασμένα. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να χρησιμοποιηθούν οι ίδιες τιμές για τον υπολογισμό τους, παρά ταύτα όμως επιστρέφουν διαφορετικά αποτελέσματα.

Συνήθως, το margin profit (περιθώριο κέρδους), αφορά το περιθώριο κέρδους χονδρικής πώλησης. Είναι το κέρδος το οποίο εκφράζεται ως ένα ποσοστό και αντικατοπτρίζει το σύνολο των καθαρών εσόδων για ένα συγκεκριμένο προϊόν. Για παράδειγμα, εάν αγοράζουμε ένα προϊόν 100,00€ (καθαρή αξία) και το πουλάμε 300,00€ (καθαρή αξία), τότε το margin profit ισοδυναμεί με (300,00 - 100,00) / 300,00 = 66,6%.

Το markup, αφορά τη λιανική τιμή πώλησης, η οποία και εκφράζεται ως ένα ποσοστό επί του κόστους χονδρικής. Ο μαθηματικός τύπος υπολογισμού του markup, χρησιμοποιώντας το παραπάνω παράδειγμα, υπολογίζεται ως (300,00 - 100,00) / 100 = 200%.

Επί της ουσίας, το margin profit εκφράζει το κέρδος σε σχέση με την τιμή πώλησης ενώ το markup εκφράζει το κέρδος σε σχέση με την τιμή αγοράς (κόστους).

Στο Spread, υπάρχει margin profit και markup για τιμές χονδρικής και λιανικής ώστε να υπάρχει περαιτέρω περιθώριο ευελιξίας όσον αφορά τον χρήστη.

Πριν χρησιμοποιήσετε αυτήν τη λειτουργία (της αλλαγής των συντελεστών μαζικά), συνίσταται να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας της βάσης σας καθώς οι αλλαγές που επιφέρει είναι μαζικές!

Christos Goulas

dotcom logo

Κύπρου 59, Ηγουμενίτσα
Τ.Κ. 46100, Ελλάδα
http://www.dot-com.gr
E-mail: cgoulas@dot-com.gr
Ιστότοπος: https://www.linkedin.com/in/christos-goulas-66a39084/

Log In or Register