Menu

Cart
A+ A A-

Τι είναι η Εμπορική Διαχείριση

Ο όρος Εμπορική Διαχείριση είναι σχετικά αυθαίρετος. Όσον αφορά τη μηχανογράφηση των επιχειρήσεων, με την εμπορική διαχείριση ελαττώνεται η χρήση των χειρογράφων δελτίων/παραστατικών και ως εκ τούτου οι στοίβες χαρτιού. Το λογισμικό εμπορικής διαχείρισης μας βοηθάει στην εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης μας ποικιλοτρόπως. Από τον προμηθευτή στον πελάτη μας, όλες οι κινήσεις μπορούν να καταγραφούν έτσι ώστε να έχουμε τις καταστάσεις τις οποίες θέλουμε και όχι μόνο διαθέσιμες άμεσα. Με τον όρο Εμπορική Διαχείριση λοιπόν, εννοούμε το λογισμικό(πρόγραμμα ή software), το οποίο και μας παρέχει ανά πάσα στιγμή τις βασικές ακόλουθες δυνατότητες:

  • Να έχουμε μία πλήρη 'εικόνα' της επιχείρησης μας (οικονομική, λογιστική κλπ)
  • Να μπορούμε να εκδίδουμε παραστατικά για τις συναλλαγές μας (αποδείξεις, τιμολόγια, δελτία αποστολής)
  • Να έχουμε 'εικόνα' για τις συναλλαγές μας με τους πελάτες και τους προμηθευτές μας
  • Να έχουμε 'εικόνα' για τα έσοδα και τα έξοδα της επιχείρησης μας
  • Να έχουμε πλήρη 'εικόνα' αποθέματος της αποθήκης μας
  • Να μπορούμε να διαχειριστούμε αποτελεσματικά όλες τις κινήσεις που αφορούν τα είδη και υπηρεσίες που παρέχουμε

Αυτά είναι τα πιο κρίσιμα στοιχεία που θα κληθεί κάθε πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης να ικανοποιήσει. Ο ακριβής έλεγχος και η παρακολούθηση των οικονομικών και όχι μόνο δεδομένων της επιχείρησης σας, τείνει να βγει εκτός ελέγχου χωρίς μία πλατφόρμα μηχανογράφησης. Ως εκ τούτου, ένα πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ένα από τα πολυτιμότερα βοηθήματα στον επαγγελματικό σας χώρο, αφού θα λειτουργεί ως ένας 'σιωπηλός' σύμβουλος στην μεταξύ σας σχέση με τον πελάτη σας. Ειδικά σε επιχειρήσεις με αυξημένο όγκο πελατολογίου και ως εκ τούτου και εκδοθέντων παραστατικών/καταστάσεων, ένα πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης (κακώς ονομάζονται ως προγράμματα 'αποθήκης'), είναι ένα απαραίτητο εργαλείο. Οι ανάγκες της κάθε επιχείρησης διαφέρουν οπότε για τον κάθε χρήστη δίνεται έμφαση σε διαφορετικές δυνατότητες του προγράμματος. Άλλες απαιτήσεις έχει ένα μαγαζί και άλλες απαιτήσεις ένα γραφείο. Ακόμα και μεταξύ ανταγωνιστικών επιχειρήσεων στον ίδιο κλάδο, υπάρχουν διαφορετικές απαιτήσεις. Ως εκ τούτου, ένα πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης θα πρέπει να παρέχει όσο το δυνατόν περισσότερη ευελιξία στη χρήση του σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς διότι αυτό σημαίνει εξοικονόμηση χρόνου στον τελικό χρήστη. 

  1. Εμπορική Διαχείριση

    1. Επιλογή Παραστατικού
    2. Επιλογή Πελάτη
    3. Επιλογή Ειδών

    Barcode, Συμβάσεις Πελατών & Προτιμολόγια!

    Διαδικασία Τιμολόγησης
  2. Ταχύτατη καταχώρηση Πελατών/Προμηθευτών!

    Ο χρήστης εισάγει το Α.Φ.Μ. και τα
    στοιχεία αντλούνται απο το TaxisNet!

    Εναλλακτικά εισάγονται στοιχεία και με
    μη αυτόματο τρόπο.

    Νέος Πελάτης Προμηθευτές
  3. Γρήγορη επανέκδοση παραστατικών!

    Επιλέξτε τα παραστατικά που επιθυμείτε και κάνετε τα επανέκδοση με το πάτημα ενός κουμπιού!

    Μαζικές Αντιγραφές Παραστατικών
  4. Προτιμολόγια και Προσφορές!

    Δημιουργήστε προσφορές με προτιμολόγια σε χρόνο ρεκόρ! Κατόπιν, μετασχηματίστε τα σε κανονικά παραστατικά!

    Νέο Προτιμολόγιο Μετασχηματισμός
  5. Πραγματική εικόνα Αποθήκης!

    Με πολλές επιλογές, σε πανεύκολο περιβάλλον! Περιθώρια κέρδους, κατηγορίες-υποκατηγορίες, απόθεμα και πολλά φίλτρα!

    Προϊόντα Κινήσεις Ειδών
  6. Δαπάνες και Πάροχοι!

    Εισάγετε τους Παρόχους σας και κατόπιν δημιουργήστε επαναλαμβανόμενες ή μη Δαπάνες, οι οποίες και 'προστίθενται' στην εικόνα της επιχείρησης!

    Δαπάνες Πάροχοι
  7. Κινήσεις Πελατών-Προμηθευτών-Ειδών και Καταστάσεις

    Όλες οι κινήσεις των συναλλαγών σας και μη, με πολλά φίλτρα και πλήρεις καταστάσεις, σε πολύ απλά βήματα!

    Κινήσεις Πελατών Καταστάσεις
  8. Αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας / Στατιστικά τηλεφωνικών κλήσεων!

    Ορίστε μία διαδρομή και το πρόγραμμα θα παράγει αυτομάτως αντίγραφα ασφαλείας! Δείτε στατιστικά τηλεφωνικών κλήσεων των πελατών σας!

    Backup Κινήσεις Πελατών

Υπάρχουν διάφορα λογισμικά εμπορικής διαχείρισης στην αγορά που πληρούν τα παραπάνω κριτήρια. Το .COM Spread είναι ένα από αυτά και περιλαμβάνει πολλά πρόσθετα πέραν των παραπάνω βασικών κριτηρίων. Αφενός, δεν έχει πολυπλοκότητα, δεν χρειάζεται να ψάχνετε σε καρτέλες και καρτέλες με δυσνόητους όρους έτσι ώστε να καταφύγετε τελικά στο να ζητήσετε τεχνική υποστήριξη. Είναι πολύ εύκολο στη χρήση του και απλό χωρίς ωστόσο να υπολείπεται σε λειτουργικότητα. Ούτε και έχει υψηλές απαιτήσεις από τον υπολογιστή σας για να τρέξει. Έχει δημιουργηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξασφαλίζει ότι θα λάβετε την πληροφορία που πραγματικά ζητάτε, χωρίς να χάνετε το χρόνο σας. Στις διάφορες λίστες του προγράμματος (πελατών/προμηθευτών/πωλήσεων/αγορών/συμβάσεων πελατών/προτιμολογίων..) αναμένεται να βρείτε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες. Σε περίπτωση που δεν σας καλύψουν οι λίστες (εξαιρετικά απίθανο), έχουν προστεθεί έξτρα φόρμες στο πρόγραμμα ώστε να μπορείτε να δώσετε φίλτρα συνδυασμένα ώστε να πραγματοποιήσετε τις αναζητήσεις σας. Οι λίστες πάντως του προγράμματος έχουν διαμορφωθεί με τέτοιον τρόπο ώστε να σας προσφέρουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στην ίδια τη λίστα χωρίς να χρειάζεται να αλλάζετε φόρμες.

Χαρακτηριστικά του .COM Spread - Εμπορική Διαχείριση για όλους

Ως λογισμικό εμπορικής διαχείρισης λοιπόν, στο .COM Spread έχουν προστεθεί και οι ακόλουθες λειτουργίες πέραν των βασικών που προαναφέρθηκαν:

Οι παραπάνω, είναι μόνο μερικές από τις δυνατότητες του .COM Spread. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα .COM Spread - Εμπορική Διαχείριση.

Σημείωση 1: Δεν καταγράφονται οι συνομιλίες. Καταγράφονται δεδομένα, όπως π.χ. η ημερομηνία και ώρα της κλήσης.

Christos Goulas

dotcom logo

Κύπρου 59, Ηγουμενίτσα
Τ.Κ. 46100, Ελλάδα
http://www.dot-com.gr
E-mail: cgoulas@dot-com.gr
Ιστότοπος: https://www.linkedin.com/in/christos-goulas-66a39084/

Log In or Register