Menu

Cart
A+ A A-
Christos Goulas

Christos Goulas

dotcom logo

Κύπρου 59, Ηγουμενίτσα
Τ.Κ. 46100, Ελλάδα
http://www.dot-com.gr
E-mail: cgoulas@dot-com.gr
Website URL: https://www.linkedin.com/in/christos-goulas-66a39084/

TAPI Caller ID

Ακολουθεί κείμενο στα Ελληνικά    English Version

TAPI CALLER ID 

Το TAPI Caller ID είναι μία εφαρμογή η οποία σας δίνει μία πλήρη εικόνα των εξερχομένων και εισερχομένων κλήσεων από και προς τον χώρο εργασίας σας. Είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο στα χέρια σας εφόσον αξιοποιηθεί σωστά αφού σας δίνει τη δυνατότητα της άμεσης πρόσβασης σε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας και όχι μόνο που αφορούν τους συναλλασσομένους σας.

Το TAPI Caller ID στηρίζεται στην παρουσία του Microsoft Outlook, το οποίο και θα χρησιμοποιήσει αρχικά ως «βάση» για τις επαφές σας. Τις επαφές αυτές μπορείτε να επιλέξετε να τις εισάγετε εναλλακτικά σε μία βάση δεδομένων της Access η οποία και συνοδεύει την εφαρμογή. Από εκεί και πέρα, χρησιμοποιώντας το TAPI Caller ID, θα δείτε τρομακτική διαφορά στον τρόπο λειτουργίας σας όσον αφορά τη διαχείριση των επαφών σας.

Το TAPI Caller ID, ουσιαστικά ολοκληρώνει το Microsoft Outlook όσον αφορά το θέμα τηλεφωνίας. Δεν έχει στόχο την αντικατάσταση του Microsoft Outlook το οποίο και δίνει πολύ περισσότερες δυνατότητες από τη διαχείριση των επαφών σας. Ο χειρισμός των επαφών σας πλέον γίνεται από την ίδια την εφαρμογή, η οποία και αποθηκεύει τις όποιες αλλαγές πραγματοποιήσετε στη βάση δεδομένων της αλλά και στις αντίστοιχες επαφές στο Outlook. Εάν για παράδειγμα επιλέξετε να δημιουργήσετε μία νέα επαφή, η επαφή αυτή θα δημιουργηθεί αυτομάτως και στο Microsoft Outlook.

Το TAPI Caller ID έρχεται με δικό του Dialer, φοβερά απλουστευμένο και γρήγορο. Από εκεί θα πραγματοποιήσετε τις εξερχόμενες κλήσεις σας και την κύρια διαχείριση των επαφών σας. Υπάρχει επίσης αρχείο καταγραφής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων με όλα τα στοιχεία τους , π.χ. το ονοματεπώνυμο του συνομιλητή σας, την ημερομηνία και ώρα, τη διάρκεια της κλήσης κλπ. Εμφανίζονται επίσης και οι σημειώσεις της κάθε επαφής σας στο Microsoft Outlook μόλις επιλέξετε να ανοίξετε την καρτέλα για την επαφή σας. Σας δίνεται η δυνατότητα της άμεσης κλήσης προς τις επαφές σας, της άμεσης αποστολής email προς αυτές (μόνο το πρώτο email της κάθε επαφής χρησιμοποιείται).

Η εφαρμογή διατίθεται σε δύο γλώσσες, Ελληνικά και Αγγλικά. Απαραίτητη προϋπόθεση λειτουργίας της εφαρμογής είναι ένας υπολογιστής με Microsoft Windows 7 τουλάχιστον, μία συσκευή τηλεφωνίας η οποία να συνοδεύεται και από ένα πρόγραμμα οδήγησης(driver) TAPI, όπως επίσης και η παρουσία του Microsoft Office στον υπολογιστή σας (τουλάχιστον Microsoft Outlook 2007 και η αντίστοιχη Microsoft Access).

Με την έκδοση 1.15 της εφαρμογής, πλέον υποστηρίζονται και υπολογιστές πελάτες του υπολογιστή που δρα ως διακομιστής για τον TAPI Driver.

TAPI CALLER ID

TAPI Caller ID is an application that gives you a complete overview of outgoing and incoming calls to and from your workplace(Microsoft TAPI compatible device). It is a very powerful tool in your hands if properly utilized since it gives you the possibility of instant access to all contact details and not only those of your contacts.

TAPI Caller ID relies on the presence of Microsoft Outlook, which it will initially use as a source to gather your contacts. You can choose to import these contacts alternatively into an Access database which accompanies the application. From there, using TAPI Caller ID, you will see a tremendous difference in the way you operate in terms of managing your contacts and your incoming/outgoing calls.

TAPI Caller ID, essentially completes Microsoft Outlook in terms of the telephony aspect. It is not intended to replace Microsoft Outlook which gives you much more capabilities than just managing your contacts. The handling of your contacts is now handled by the application itself, which saves any changes you make in its database and in the corresponding contacts in Outlook. For example, if you choose to create a new contact, this contact will automatically be created in Microsoft Outlook as well.

TAPI Caller ID comes with its own Dialer, extremely simplified and fast. From there you will make your outgoing calls and the main management of your contacts. There is also a log of incoming and outgoing calls with all their details , e.g. the full name of your caller, date and time, duration of the call etc. The notes of each contact in Microsoft Outlook are also displayed once you choose to open the tab for your contact. You are given the option of direct calling to your contacts, direct emailing to them (only the first email of each contact is used).

The application is available in two languages, Greek and English. A prerequisite for the operation of the application is a computer with Microsoft Windows x64, version 7 at least, a telephony device that is accompanied by a TAPI driver, as well as the presence of Microsoft Office on your computer (at least Microsoft Outlook 2007 and the corresponding Microsoft Access).

With version 1.15 of the application, clients of the computer that acts as a server for the TAPI Driver are now supported.

Read more...

Εκτύπωση Παραστατικών και Αποθήκευση σε PDF μορφή

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ (ΜΕ ΣΗΜΑΝΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ)

-Είναι κάτι το οποίο δεν το διαχειρίζεται εσωτερικά το Spread αφού η υπογραφή προστίθεται από το φορολογικό μηχανισμό. Το οποίο και σημαίνει ότι ενδέχεται να λύσει τα χέρια σχετικά με αυτό το θέμα σε όσους αποζητούν λύση, χρησιμοποιώντας και άλλες εφαρμογές και όχι μόνο το Spread αποκλειστικά-.

Πάντα προτείνω φορολογικούς μηχανισμούς που συνοδεύονται από το το Signature Processor. Δεν παίρνω καμία προμήθεια από την εταιρεία, ούτε έχω κανένα όφελος. Ούτε τους προμηθεύω ο ίδιος (προς το παρόν τουλάχιστον). Αυτό βρήκα πιο βολικό, αυτό έβαλα και πάνω σε αυτό δουλεύω. Θεωρώ ότι δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα η παρούσα λύση να εφαρμοστεί και σε φορολογικούς μηχανισμούς με άλλα συνοδευτικά προγράμματα.

Λαμβάνοντας υπόψιν ότι στραβό μπορεί να τύχει κατά την εκτύπωση με την υπογραφή του μηχανισμού και κατόπιν να αρχίσουμε τα τηλέφωνα στους λογιστές για ακυρώσεις κλπ., υπήρχε εδώ και καιρό η αντίληψη ότι τα ολοκληρωμένα παραστατικά του προγράμματος (τα παραστατικά ΜΕ σήμανση από τον μηχανισμό), θα πρέπει να αποθηκεύονται σε μορφή PDF παράλληλα με την εκτύπωση.

Το Spread ΔΕΝ δημιουργεί υπογραφές, ο φορολογικός μηχανισμός είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία τους. Παρέχει όμως όλες τις απαραίτητες παραμέτρους ώστε ο μηχανισμός να αναγνωρίσει το παραστατικό και να το σημάνει με την αντίστοιχη υπογραφή. Καλύπτονται όλες οι παράμετροι μέχρι και τις τελευταίες ΠΟΛ του υπουργείου σχετικά με τη δημιουργία των αρχείων υπογραφών.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ PDF ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΥΠΩΣΗ (ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ)


Για τη δημιουργία των PDF ταυτοχρόνως με την εκτύπωση, χρησιμοποίησα το PDFCreator 1.7.1. Η έκδοση 1.7.3 είναι η τελευταία που βρήκα η οποία και δεν χρησιμοποιεί .NET Framework, αλλά όλα τα Links περιείχαν ιούς. Δεν χρησιμοποίησα πιο νέα έκδοση διότι επιβαρύνουν πολύ περισσότερο το σύστημα!

Το κατέβασα από εδώ:

http://orbitaldownloads.com/pdfcreator_1.7.1/ (το link φαίνεται να μη δουλεύει πλέον οπότε μπορεί κανείς να το αναζητήσει στο διαδίκτυο).

  1. Εμπορική Διαχείριση

    1. Επιλογή Παραστατικού
    2. Επιλογή Πελάτη
    3. Επιλογή Ειδών

    Barcode, Συμβάσεις Πελατών & Προτιμολόγια!

    Διαδικασία Τιμολόγησης
  2. Ταχύτατη καταχώρηση Πελατών/Προμηθευτών!

    Ο χρήστης εισάγει το Α.Φ.Μ. και τα
    στοιχεία αντλούνται απο το TaxisNet!

    Εναλλακτικά εισάγονται στοιχεία και με
    μη αυτόματο τρόπο.

    Νέος Πελάτης Προμηθευτές
  3. Γρήγορη επανέκδοση παραστατικών!

    Επιλέξτε τα παραστατικά που επιθυμείτε και κάνετε τα επανέκδοση με το πάτημα ενός κουμπιού!

    Μαζικές Αντιγραφές Παραστατικών
  4. Προτιμολόγια και Προσφορές!

    Δημιουργήστε προσφορές με προτιμολόγια σε χρόνο ρεκόρ! Κατόπιν, μετασχηματίστε τα σε κανονικά παραστατικά!

    Νέο Προτιμολόγιο Μετασχηματισμός
  5. Πραγματική εικόνα Αποθήκης!

    Με πολλές επιλογές, σε πανεύκολο περιβάλλον! Περιθώρια κέρδους, κατηγορίες-υποκατηγορίες, απόθεμα και πολλά φίλτρα!

    Προϊόντα Κινήσεις Ειδών
  6. Δαπάνες και Πάροχοι!

    Εισάγετε τους Παρόχους σας και κατόπιν δημιουργήστε επαναλαμβανόμενες ή μη Δαπάνες, οι οποίες και 'προστίθενται' στην εικόνα της επιχείρησης!

    Δαπάνες Πάροχοι
  7. Κινήσεις Πελατών-Προμηθευτών-Ειδών και Καταστάσεις

    Όλες οι κινήσεις των συναλλαγών σας και μη, με πολλά φίλτρα και πλήρεις καταστάσεις, σε πολύ απλά βήματα!

    Κινήσεις Πελατών Καταστάσεις
  8. Αυτόματα αντίγραφα ασφαλείας / Στατιστικά τηλεφωνικών κλήσεων!

    Ορίστε μία διαδρομή και το πρόγραμμα θα παράγει αυτομάτως αντίγραφα ασφαλείας! Δείτε στατιστικά τηλεφωνικών κλήσεων των πελατών σας!

    Backup Κινήσεις Πελατών

Εν μέσω δοκιμών παρατήρησα κάποιες δυσλειτουργίες και η καλύτερη και πιο απροβλημάτιστη ρύθμιση για τη δική μου περίπτωση είναι η ακόλουθη:
Στο Signature Processor, ως εκτυπωτή εξόδου ορίστε τον εκτυπωτή που δημιουργήθηκε από την εγκατάσταση του PDFCreator (εγώ τον μετονόμασα σε 'ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ').

Στο PDFCreator πηγαίνουμε Εκτυπωτής - Επιλογές και

Στην καρτέλα:

  • Έγγραφο -> Ιδιότητες εγγράφου 2, τσεκάρουμε την επιλογή 'Χρήση σταθερού μεγέθους χαρτιού' και επιλέγουμε Α4.
  • Αυτόματη Αποθήκευση, δείτε την αντίστοιχη εικόνα και ορίστε τις δικές σας διαδρομές
  • Εκτύπωση, δείτε επίσης την αντίστοιχη εικόνα, στο ερώτημα χρήστη η επιλογή ΚΛΕΙΣΤΟ ζητάει πάντα US-Letter χαρτί σε εμένα. Όπως το έχω στην εικόνα δουλεύει κανονικά χωρίς προβλήματα.

Σημείωση: Η εκτύπωση καθυστερεί κάποια δευτερόλεπτα παράλληλα με την εξαγωγή σε PDF. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΟΜΩΣ με τις πιο νέες εκδόσεις του PDFCreator.


Read more...

Botanical Medicine Suite - General Parameters (Settings)

The 'General Parameters' form consists of two tabs currently. The first tab is named 'Folder Paths'. You can view/edit all the folders (full paths) that the application relies upon. Some of these folders are used when exporting lists or details. For example, when you export your patients' list to a PDF format file, the PDF to be created will reside in the folder which is displayed in the Patient Lists path on this form. You can change the path by clicking on the 'Browse' button. Please ensure that you choose a valid path that will be available at all times while the application is running. Normally, you shouldn't need to worry about changing any folder's path within this form. Once you select another path the changes will take effect immediately.

Note: Some of the folder paths are used internally by the application and therefore cannot be changed.

The second tab is named 'Others'. As more options are included in the application with every updated version, it is highly likely that these tabs will be moved or renamed or changed, to reflect any additions made. In the 'Others' tab, you can choose whether you want to use US dates format (mm/dd/yyyy) or not (dd/mm/yyyy). You can also set some predefined subjects for your e-mail messages dependent on what you are going to be sending as attachments in the future. For example, if you set an e-mail subject for your patients as "Patient Detailed Report", when you send an e-mail message through Outlook to one of your patients and decide to attach his/her detailed report, you will notice that the subject of the e-mail subject will be set as "Patient Detailed Report". The very same principle applies to the rest of the textboxes available here. The value for each textbox on this form gets auto-saved once updated and therefore the form does not have a save button to reflect any changes that may have been made.

Read more...

Botanical Medicine Suite - Owner (Company) Details

In the 'Owner' (company) form, you can enter all your clinic's detailed information. All the details provided in this form, once saved, will update all the reports in the application. For example, if you change your company's logo, the logo displayed on the application's report will be updated to the new logo that you have defined on this form. The very same thing applies to every field available for you to type in this form. To change the logo for your company, simply click on the browse button to select a valid image file.

The available textboxes for you to fill in this form are the following:

  • Company Title
  • First Name
  • Middle Name
  • Surname
  • Occupation
  • Address
  • Town / City
  • E-mail
  • Website URL 
  • Telephone Number
  • Mobile Number
  • Fax Number
  • V.A.T. Number
  • Tax Authority (or Tax Office)
Read more...
Subscribe to this RSS feed

Log In or Register