.COM Spread - Tapi
- Κατηγορία .COM Spread - Εμπορική Διαχείριση
Αφού ορίσουμε την Tapi συσκευή του δικτύου μας ή του υπολογιστή μας στα Βοηθητικά, το πρόγραμμα, εφόσον παραμένει ανοιχτό στην επιφάνεια εργασίας μας, θα μας ειδοποιεί για τις εισερχόμενες κλήσεις που δεχόμαστε στην Tapi συσκευή που δηλώσαμε.
Σημειώστε, ότι στην περίπτωση που υπάρχει τηλεφωνικό κέντρο στο χώρο σας και αυτό πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ως Tapi συσκευή, ίσως απαιτείται να συμπληρώσετε και τον αριθμό που μπαίνει μπροστά (prefix) από τον αριθμό του τηλεφώνου προκειμένου να πραγματοποιήσετε τις κλήσεις σας μέσω του Spread.
Ταυτόχρονα με την κλήση που δεχόμαστε, ελέγχεται η βάση δεδομένων για το αν υπάρχει ήδη ο καταχωρημένος αριθμός τηλεφώνου που μας καλεί, στον πίνακα των πελατών (εφόσον πρόκειται για πελάτη) ή για προμηθευτή ή για πάροχο αντίστοιχα. Εφόσον υπάρχει, όπως φαίνεται και στην εικόνα παραπάνω, μας δίνεται η δυνατότητα να μεταβούμε είτε στην καρτέλα του Πελάτη ή του Προμηθευτή, ή του Παρόχου, αναλόγως. Επίσης, στο παρασκήνιο τα δεδομένα της κλήσης καταγράφονται, όχι η συνομιλία αλλά τα metadata της (η ημερομηνία, η ώρα, ο αριθμός που μας καλεί κλπ)1.
Εάν δεν υπάρχει ο αριθμός που μας καλεί στη βάση δεδομένων καταχωρημένος, το Spread μας προτρέπει να καταχωρήσουμε ως Νέο Πελάτη ή Νέο Προμηθευτή τον αριθμό αυτόν.
Τέλος, αφου παραμετροποιηθούν σωστά τα στοιχεία, θα σας επιτρέπεται από τις καρτέλες πελατών/προμηθευτών/παρόχων, όπως επίσης και από τις φόρμες τιμολόγησης, να πραγματοποιείτε κλήσεις στους πελάτες/προμηθευτές σας, χρησιμοποιώντας τα αντίστοιχα κουμπιά της οθόνης σας (είτε κουμπιά στην κορδέλα-μενού του προγράμματος, είτε στην καρτέλα του εκάστοτε συναλλασσομένου).
1. Έως και την έκδοση v2.00, η υπηρεσία καταγραφής δεδομένων για τις τηλεφωνικές κλήσεις, ισχύει μόνο για τις εισερχόμενες κλήσεις.