Τι είναι η Εμπορική Διαχείριση
- Κατηγορία Άρθρα
Ο όρος Εμπορική Διαχείριση είναι σχετικά αυθαίρετος. Όσον αφορά τη μηχανογράφηση των επιχειρήσεων, με την εμπορική διαχείριση ελαττώνεται η χρήση των χειρογράφων δελτίων/παραστατικών και ως εκ τούτου οι στοίβες χαρτιού. Το λογισμικό εμπορικής διαχείρισης μας βοηθάει στην εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης μας ποικιλοτρόπως. Από τον προμηθευτή στον πελάτη μας, όλες οι κινήσεις μπορούν να καταγραφούν έτσι ώστε να έχουμε τις καταστάσεις τις οποίες θέλουμε και όχι μόνο διαθέσιμες άμεσα. Με τον όρο Εμπορική Διαχείριση λοιπόν, εννοούμε το λογισμικό(πρόγραμμα ή software), το οποίο και μας παρέχει ανά πάσα στιγμή τις βασικές ακόλουθες δυνατότητες:
- Να έχουμε μία πλήρη 'εικόνα' της επιχείρησης μας (οικονομική, λογιστική κλπ)
- Να μπορούμε να εκδίδουμε παραστατικά για τις συναλλαγές μας (αποδείξεις, τιμολόγια, δελτία αποστολής)
- Να έχουμε 'εικόνα' για τις συναλλαγές μας με τους πελάτες και τους προμηθευτές μας
- Να έχουμε 'εικόνα' για τα έσοδα και τα έξοδα της επιχείρησης μας
- Να έχουμε πλήρη 'εικόνα' αποθέματος της αποθήκης μας
- Να μπορούμε να διαχειριστούμε αποτελεσματικά όλες τις κινήσεις που αφορούν τα είδη και υπηρεσίες που παρέχουμε
Αυτά είναι τα πιο κρίσιμα στοιχεία που θα κληθεί κάθε πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης να ικανοποιήσει. Ο ακριβής έλεγχος και η παρακολούθηση των οικονομικών και όχι μόνο δεδομένων της επιχείρησης σας, τείνει να βγει εκτός ελέγχου χωρίς μία πλατφόρμα μηχανογράφησης. Ως εκ τούτου, ένα πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ένα από τα πολυτιμότερα βοηθήματα στον επαγγελματικό σας χώρο, αφού θα λειτουργεί ως ένας 'σιωπηλός' σύμβουλος στην μεταξύ σας σχέση με τον πελάτη σας. Ειδικά σε επιχειρήσεις με αυξημένο όγκο πελατολογίου και ως εκ τούτου και εκδοθέντων παραστατικών/καταστάσεων, ένα πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης (κακώς ονομάζονται ως προγράμματα 'αποθήκης'), είναι ένα απαραίτητο εργαλείο. Οι ανάγκες της κάθε επιχείρησης διαφέρουν οπότε για τον κάθε χρήστη δίνεται έμφαση σε διαφορετικές δυνατότητες του προγράμματος. Άλλες απαιτήσεις έχει ένα μαγαζί και άλλες απαιτήσεις ένα γραφείο. Ακόμα και μεταξύ ανταγωνιστικών επιχειρήσεων στον ίδιο κλάδο, υπάρχουν διαφορετικές απαιτήσεις. Ως εκ τούτου, ένα πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης θα πρέπει να παρέχει όσο το δυνατόν περισσότερη ευελιξία στη χρήση του σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς διότι αυτό σημαίνει εξοικονόμηση χρόνου στον τελικό χρήστη.
Υπάρχουν διάφορα λογισμικά εμπορικής διαχείρισης στην αγορά που πληρούν τα παραπάνω κριτήρια. Το .COM Spread είναι ένα από αυτά και περιλαμβάνει πολλά πρόσθετα πέραν των παραπάνω βασικών κριτηρίων. Αφενός, δεν έχει πολυπλοκότητα, δεν χρειάζεται να ψάχνετε σε καρτέλες και καρτέλες με δυσνόητους όρους έτσι ώστε να καταφύγετε τελικά στο να ζητήσετε τεχνική υποστήριξη. Είναι πολύ εύκολο στη χρήση του και απλό χωρίς ωστόσο να υπολείπεται σε λειτουργικότητα. Ούτε και έχει υψηλές απαιτήσεις από τον υπολογιστή σας για να τρέξει. Έχει δημιουργηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξασφαλίζει ότι θα λάβετε την πληροφορία που πραγματικά ζητάτε, χωρίς να χάνετε το χρόνο σας. Στις διάφορες λίστες του προγράμματος (πελατών/προμηθευτών/πωλήσεων/αγορών/συμβάσεων πελατών/προτιμολογίων..) αναμένεται να βρείτε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες. Σε περίπτωση που δεν σας καλύψουν οι λίστες (εξαιρετικά απίθανο), έχουν προστεθεί έξτρα φόρμες στο πρόγραμμα ώστε να μπορείτε να δώσετε φίλτρα συνδυασμένα ώστε να πραγματοποιήσετε τις αναζητήσεις σας. Οι λίστες πάντως του προγράμματος έχουν διαμορφωθεί με τέτοιον τρόπο ώστε να σας προσφέρουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στην ίδια τη λίστα χωρίς να χρειάζεται να αλλάζετε φόρμες.
Χαρακτηριστικά του .COM Spread - Εμπορική Διαχείριση για όλους
Ως λογισμικό εμπορικής διαχείρισης λοιπόν, στο .COM Spread έχουν προστεθεί και οι ακόλουθες λειτουργίες πέραν των βασικών που προαναφέρθηκαν:
- Ενσωμάτωση του τηλεφωνικού σας κέντρου στο λογισμικό ώστε να 'παρακολουθείτε' τη δραστηριότητα των πελατών σας1
- Ενσωματωμένες Δαπάνες της επιχείρησης
- Δυνατότητα Προτιμολόγησης-Προσφορών μέσω της Λίστας Προτιμολογίων
- Ενσωμάτωση Συμβάσεων Πελατών και Παραστατικών Συμβάσεων Πελατών με υπενθυμίσεις
- Δυνατότητα επανέκδοσης προηγουμένων παραστατικών με την τρέχουσα ημερομηνία (μαζικές αντιγραφές παραστατικών)
- Σύνδεση με το TaxisNet όπου μπορείτε να κάνετε αναζήτηση στοιχείων με το Α.Φ.Μ.
- Δυνατότητα αυτομάτων αντιγράφων ασφαλείας
- Ταχύτατη διαδικασία αναβάθμισης
- Ταχύτατη έκδοση καταστάσεων πελατών/προμηθευτών/καταστάσεων/αποθήκης/πωλήσεων/αγορών κλπ
- Σύνδεση με το τηλεφωνικό σας κέντρο μέσω TAPI driver
- Δεν χρειάζεται εγκατάσταση, τρέχει αποκλειστικά ακόμα και από ένα usb stick
Οι παραπάνω, είναι μόνο μερικές από τις δυνατότητες του .COM Spread. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα .COM Spread - Εμπορική Διαχείριση.
Σημείωση 1: Δεν καταγράφονται οι συνομιλίες. Καταγράφονται δεδομένα, όπως π.χ. η ημερομηνία και ώρα της κλήσης.